۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۷
کد خبر: ۵۷۶۹۶۱

چند خبر کوتاه از خراسان جنوبی

آغاز رزمایش بزرگ اقتدار عاشورایی در خراسان جنوبی، برگزاری یادواره ۳۰۲ شهید قاینات و فعال شدن ۴۰ پایگاه جشن عاطفه‌ها در خوسف عناوین برخی از اخبار کوتاه خراسان جنوبی است.
اخبار کوتاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی،  فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) استان خراسان جنوبی گفت: رزمایش بزرگ اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول ا... (ص)«۲» عصر روز گذشته در خراسان جنوبی آغاز شد.

وی افزود: این مرحله با حضور 20 گردان بیت‌المقدس امنیتی و شش هزار نفر در شهرهای مختلف استان در حال برگزاری است.

سردار «قاسمی» افزود: برگزاری تجمعات، استقرار در اردوگاه‌های خارج از شهر، اجرای رزم شبانه، برگزاری کلاس‌های آموزشی و برنامه‌های بصیرتی و عقیدتی ازجمله رزمایش‌ها است.

یادواره 302 شهید قاینات برگزار می‌شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قاینات در جلسه برنامه‌ریزی یادواره 302 شهید سرافراز قاینات گفت: یادواره 302 شهید سرافراز و در رأس آنان شهیدان کاوه و ناصری و امین زاده 24 آبان ماه امسال در دانشگاه پیام نور قاین برگزار می‌شود.

سرهنگ پاسدار «هزاری» ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را ازخودگذشتگی و ولایت مداری استکبارستیزی و دفاع از آرمان‌های امام راحل و رهبری و شهدا را از اهداف این یادواره‌ها اعلام کرد و افزود: در حاشیه این یادواره 80 برنامه متنوع فرهنگی و علمی برگزار خواهد شد.

۴۰ پایگاه جشن عاطفه‌ها در خوسف فعال می‌شود

در آستانه سال تحصیلی جدید ۴۰ پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی به دانش‌آموزان نیازمند خوسف فعال می‌شود.

 مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) خوسف در شورای مشارکت‌های مردمی شهرستان گفت: هم‌زمان با اول مهرماه و آغاز سال تحصیلی جدید باید برای ۴۵۴ دانش‌آموز زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان لوازم‌التحریر و لباس تهیه شود که به همین منظور ۴۰ پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌ها فعال می‌شود تا کمک‌های مردمی را جمع‌آوری کنند.

فعالیت انجمن خوشنویسان سرایان نیازمند یک ممتازنویس

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سرایان گفت: به این منظور باید یک خوشنویس ممتاز در منطقه باشد که سه مرحله کتابت، نستعلیق و شکسته‌نستعلیق را گذرانده باشد.

«رمضانی» افزود: هنرمندی که دو مرحله را گذرانده است پیگیر آخرین مرحله و گرفتن مدرک ممتاز است البته درزمینهٔ مدارک عالی و خوش، هنرمندان و علاقه‌مندانی در شهرستان حضور دارند اما از شرایط راه‌اندازی انجمن خوشنویسان، فعالیت یک ممتازنویس است./9314/پ۲۰۴/ب۱

ارسال نظرات