۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۲
کد خبر: ۵۷۸۱۴۳
رییس ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی:

القای ناکارآمدی نظام حربه دشمنان برای ناامیدی مردم است

رییس ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی با بیان اینکه القای ناکارآمدی نظام حربه دشمنان برای ناامیدی مردم است، گفت: دشمنان راه جدیدی را برای دشمنی کردن با جمهوری اسلامی ایران برگزیدند و مردم را هدف قراردادند.
نصرت الله لطفی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، نصرت‌الله لطفی، رییس ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، عصر امروز در نشست خبری، با اشاره به تداوم توطئه‌ها و اقدامات دشمنان برای تضعیف و سرنگونی نظام اسلامی، اظهار کرد: خود دشمن اذعان دارد که راهبردهای 39 ساله‌اش برای براندازی نظام اسلامی ایران کارآمد نبوده و جنگ سرد و تحریم‌ها اثر دلخواه دشمن را نداشته است.

وی افزود: به همین دلیل دشمنان راه جدیدی را برای دشمنی کردن با جمهوری اسلامی ایران برگزیدند و مردم را هدف قراردادند؛ چراکه امکان براندازی هر نظامی وجود دارد الا نظام متکی بر مردم.

لطفی تمرکز دشمن را بر اذهان، شبهه افکنی و ایجاد تصویر سیاه و القاء ناکارآمدی نظام دینی عنوان و اضافه کرد: دشمنان با در دستور کار قرار دادن این سیاست‌ها به دنبال جدایی مردم از نظام، ایجاد اغتشاش و اختلاف بین مردم و حاکمیت، مردم با مسؤولان و سپس مردم علیه خود مردم هستند تا فروپاشی جمهوری اسلامی را شاهد باشند و منافع خود را درو کنند.

وی آسیب‌پذیری جامعه فعلی را ازجمله دلایل حساسیت این برهه از زمان دانست و تصریح کرد: دشمن باعث شده تا اعتماد اجتماعی تنزل پیدا کند.

لطفی خاطرنشان کرد: در این شرایط می‌خواهیم از ظرفیت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی استفاده کنیم و با حفظ روحیه انقلابی با حداقل هزینه کشور را از این پیچ تاریخی نیز عبور دهیم.

وی افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران در جایگاهی است دورترین نقاط کلیدی را در اختیار گرفته و بر دنیا تأثیرگذار است و دشمن می‌خواهد این پیروزی‌ها و پیشرفت‌ها را در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی به کام مردم و کشور تلخ کند.

لطفی بابیان اینکه به‌شدت نیازمند روحیه انقلابی و جهادی هستیم افزود: اگر بعضاً در جاهایی با عدم موفقیت روبه‌رو شده‌ایم به‌واسطه این است که آن روح انقلابی و جهادی در بعضی از مسؤولان و متصدیان افت کرده و راه برگشت و پیشرفت به سمت اهداف عالیه انقلاب و فراهم کردن بسترهای لازم برای تمدن جهانی اسلام با اطاعت از رهبری و ارتقای روح جهادی و انقلابی در همه مدیران میسر می‌شود./9314/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات