۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۹
کد خبر: ۵۷۹۹۴۲
عضو جامعه روحانیت مبارز:

اقدام کور و بزدلانه تروریست‌ها در اهواز ضعف دشمنان را نشان داد

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: دشمنان می‌دانند در آینده نه چندان دور جمهوری اسلامی ایران بالاترین قدرت می‌شود از این رو به دنبال اختلاف‌افکنی و اقدامات تروریستی در کشور هستند و اقدام کور و بزدلانه تروریست‌ها در اهواز ضعف آن‌ها را نشان داد.
ابراهیمی

حجت الاسلام حسین ابراهیمی، عضو جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی اظهار داشت: دشمنی دشمنان تا زمانی که انقلاب اسلامی باقی است، ادامه دارد.

وی گفت: ایران اسلامی یک کشور مقتدر و امن و قدرت نخست در منطقه است و این قدرت ایران برای دشمنان محرز شده از این رو آن‌ها از اقتدار ایران اسلامی می‌ترسند.

عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه موشک‌ها با برد چند هزار کیلومتر در دل دشمنان ترس ایجاد کرده است، افزود: آمریکا در منطقه 7 تریلیون دلار هزینه کرده بود اما این هزینه‌ها برای آن‌ها دستاوردی نداشته است.

حجت الاسلام ابراهیمی تصریح کرد: جبهه مقاومت با مدیریت قوی خود توانست عراق و سوریه را از چنگال دشمنان پلید آزاد کند و بسیاری از کشورهای منطقه مانند یمن، لبنان، سوریه و عراق حامی ایران اسلامی هستند.

وی ادامه داد: دشمنان می‌دانند در آینده نه چندان دور جمهوری اسلامی ایران بالاترین قدرت می‌شود از این رو به دنبال اختلاف‌افکنی و اقدامات تروریستی در کشور هستند و اقدام کور و بزدلانه تروریست‌ها در اهواز ضعف آن‌ها را نشان داد.

عضو جامعه روحانیت مبارز خاطرنشان کرد: اینگونه توطئه‌ها از سوی عربستان سعودی، آمریکا و رژیم صهیونیستی سازماندهی می‌شود و آن‌ها در پشت صحنه حملات تروریست‌ها قرار دارند.

حجت الاسلام ابراهیمی اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سایر نیروهای مسلح همواره جواب تهدیدها و خباثت‌های دشمنان را دادند و امروز نیز قدرتمندانه جواب تروریست‌ها را خواهند داد./9314/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات