۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۸
کد خبر: ۵۷۹۹۹۸
آیت الله طه محمدی:

مجالس عزاداری از راه های مقابله با هجمه های دشمن است

امام جمعه همدان گفت: امروز در مقابل هجمه های شبانه روزی دشمن یکی از راه های موجود برگزاری مجالس عزاداری امام حسین(ع) است.
دیدار آیت الله طه محمدی با کارکنان اداره کار دیدار آیت الله طه محمدی با کارکنان اداره کار دیدار آیت الله طه محمدی با کارکنان اداره کار دیدار آیت الله طه محمدی با کارکنان اداره کار دیدار آیت الله طه محمدی با کارکنان اداره کار دیدار آیت الله طه محمدی با کارکنان اداره کار دیدار آیت الله طه محمدی با کارکنان اداره کار دیدار آیت الله طه محمدی با کارکنان اداره کار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی امام جمعه همدان پیش از ظهر امروز در دیدار مدیران و کارکنان اداره کار استان همدان قدر ندانستن نعمات موجود را یکی از ضعف های افراد عنوان کرد و گفت: یکی از ضعف های بزرگ ما ادم ها آن است نعماتی را که به ما داده اند برای ما مهم نیست و نسبت به آن بی توجه هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان افزود: ما برای آنچه که نداریم بسیار حرص می خوریم و این ضعف بزرگی است که مسبب بسیاری از مشکلات به وجود آمده است.

وی اشک ریختن بر ماتم امام حسین را یکی از این نعمات دانست و یاد آور شد: به بعضی ها اشک چشم داده اند و این لطف بزرگی و نعمتی گرانبها از طرف خداوند است.

امام جمعه همدان تصریح کرد: اشک هایی که خداوند لطف می کند و در ماتم سالار شهیدان از چشم های مومنان جاری می شود بسیار با ارزش است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان ادامه داد: ارزش قطره اشک بر امام حسین به اندازه ای است که اگر بر آتش جهنم ریخته شود دریای آتش خاموش خواهد شد.

وی روضه امام حسین را باغی از باغ های بهشت عنوان و تاکید کرد: در این مراسم ها که ظلم و جنایت دشمن افشا می شود و مردم با حق و باطل آشنا می شوند را می توان باغی از باغ های بهشت نامید.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز در مقابل هجمه های شبانه روزی دشمن یکی از راه های موجود برگزاری روضه های خانگی است.

وی حضور مردم و افراد هیئتی را پر از خیر و برکت دانست و اظهار داشت: قبل از انقلاب هر خیر و برکتی که وجود داشت از برکت وجود روضه های امام حسین و افراد هیئتی بود.

آیت الله طه محمدی در پایان یاد آور شد: قبلا دولت از مردم جدا بود و هر کارخیری اتفاق می افتاد مردم نقش اصلی آن را به صورت خود جوش ایفا کرده اند./۹۷۹/پ203/ب1

ارسال نظرات