۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۸
کد خبر: ۵۸۰۲۵۰
مافی:

منافع ملی با وحدت و همدلی حفظ می‌شود

عضو هیات رییسه کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت: مشکلات داخلی و گرفتاری‌هایی که در جبهه داخلی داریم بسیار سخت است اما ما باید با ایجاد وحدت و همدلی منافع ملی را در نظر بگیریم.
مافی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، پروانه مافی عضو هیات رییسه کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس، شب گذشته در جوار مقبره شهدای گمنام فرهنگسرای ولاء، گفت: طبق فرازی از زیارت جامعه کبیره، اهل‌بیت(ع) به مناره‌هایی که راهنمای بشر در طول تاریخ هستند تشبیه می‌شوند.

وی افزود: در طول این چهل سال همه هدف و نیت ما این بوده که از این مناره‌های بلند که روشن‌کننده مسیر بشریت هستند استفاده کنیم و در مسیرشان گام برداریم؛ شهدا کسانی بودند که در این مسیر گام برداشتند.

مافی بابیان اینکه همه انسان‌ها نیازمند این مناره‌های بلند برای شناخت راه درست هستند، ابراز کرد: با شرایط کنونی که سختی‌ها و پیچیدگی‌ها افزایش‌یافته و باید در جبهه داخلی و خارجی بجنگیم بسیار به این مناره‌ها نیازمند هستیم.

عضو هیات رییسه کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با اشاره به سخنرانی روحانی در اجلاس بین‌المللی نیویورک، عنوان کرد: روحانی در اجلاس بین‌المللی بسیار متقن و با سعه‌صدر پیام ایرانیان را به گوش جهانیان رساند و این عاملی شد تا جهانیان بیش از بیش ما را بشناسند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مشکلات داخلی و گرفتاری‌هایی که در جبهه داخلی داریم بسیار سخت است اما ما باید با ایجاد وحدت و همدلی منافع ملی را در نظر بگیریم./813/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات