۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۰
کد خبر: ۵۸۰۶۲۷
ابدالی پور خبر داد؛

کانون های مساجد لرستان میزبان برگزاری همایش استانی امام سجاد

سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان از برگزاری همایش استانی امام سجاد(ع) خبر داد و گفت: محورهای برگزاری این همایش علمی، اجتماعی، فرهنگی و هنری است.
کانون مساجد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، محمد ابدالی پور، سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان، ظهر امروزدر جمع خبرنگاران از برگزاری همایش استانی امام سجاد(ع) در استان خبر داد و گفت: این همایش با هدف نهادینه سازی سیره امام سجاد و صحیفه سجادیه برگزار می شود.

وی رویکردهای همایش استانی امام سجاد(ع) را علمی، اجتماعی، فرهنگی و هنری عنوان کرد و افزود: برپایی این همایش بهترین فرصت در زمینه نهادیته سازی سبک زندگی امام سجاد(ع) و حفظ صحیفه سجادیه در جامعه به ویژه بین علاقه مندان است.

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان یادآور شد: ۱۵کشور جهان در بزرگداشت مقام امام سجاد(ع) و برگزاری کنگره بزرگداشت امام سجاد(ع) مشارکت دارند.

وی با اشاره به فعالیت ستاد کشوری در زمینه برگزاری همایش بزرگداشت امام سجاد(ع) خاطرنشان کرد: تقویت بخش بین الملل همایش، ایجاد شبکه معارف امام سجاد(ع) و طرح نذر امام سجاد(ع) بخشی از اقدامات این ستاد در کشور است.

ابدالی پور بر ضرورت نهادینه سازی سبک زندگی ائمه معصومین(ع) تأکید کرد و گفت: سبک زندگی معصومین(ع) بهترین الگو در زمینه های مختلف است.

وی با اشاره به ضرورت تبیین سبک زندگی معصومین(ع) در راستای تقویت وحدت و همدلی در جامعه عنوان داشت: نهادینه سازی و تبیین سبک زندگی امام سجاد(ع) به ویژه در زمینه حفظ وحدت و همدلی بین امت اسلام می تواند الگویی مناسب برای مقابله با توطئه های دشمنان باشد./9451/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات