۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰
کد خبر: ۵۸۱۰۷۷
فرمانده سپاه ولی عصر خوزستان:

بی نتیجه بودن تحریم ها و حملات تروریستی پیام رزمایش بسیجیان خوزستانی است

سردار شاهوارپور گفت: پیام امروز بسیجیان خوزستانی آن است که دشمنان بدانند تحریم ها و حملات تروریستی جواب نمی دهد.
اطلاع نگاشت | فرهنگ بسیجی

سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان، در حاشیه رزمایش 30 هزار نفری بسیجیان خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان اینکه امروز همزمان برگزاری تجمع سراسری بسیجیان در کشور بسیجیان همیشه در صحنه استان خوزستان نیز در ورزشگاه فولاد آرنا حضور پیدا کردند، اظهار داشت: پیام امروز بسیجیان خوزستانی آن است که دشمنان بدانند تحریم ها و حملات تروریستی جواب نمی دهد؛ چرا که ملت ایران 8 سال دفاع مقدس را تجربه کرد و دشمنان علی رغم همراهی با صدام ملعون هیچ غلطی انجام ندادند.

فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان با بیان اینکه ملت ایران مقاوم تر از گذشته ایستادگی کرده و مشت محکمی به دهان یاوه گویان زده است، اظهار داشت: امروزه نیز بسیجیان دلاور و ملت ایران با همان احساس و شور 8 سال دفاع مقدس و با همه توان باز هم جواب دندان شکنی به دشمنان می دهند.

این مقام مسؤول عنوان داشت: ملت ایران به دشمنان می گوید که همچنان در صحنه حضور دارد و توطئه هایشان بی نتیجه است و قطعا از اقدامات شان پشیمان خواهند شد.

سردار شاهوارپور بیان داشت: مردم ما محکمتر از گذشته، توطئه های دشمنان را خنثی می کنند و دوست را از دشمن تشخیص می دهند.

وی گفت: پیام امروز بسیجیان در این رزمایش وحدت و یکدلی، ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان است تا ان شاءالله دشمنان همچون گذشته شکست های مفتضحانه را تحمل کنند./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات