۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰
کد خبر: ۵۸۱۲۳۵
امام جمعه فاروج:

کسبه و بازاریان در برابر جنگ اقتصادی و رسانه‌ای دشمن هوشیار باشند

امام جمعه فاروج با اشاره به جنگ اقتصادی و رسانه‌ای دشمنان علیه نظام و ملت مسلمان ایران، از کسبه و بازاریان خواست در برابر این‌گونه اقدامات دشمنان و بدخواهان هوشیار باشند.
حجت الاسلام قلیزاده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام عباسعلی قلی زاده، امام جمعه فاروج، امروز در نشست صمیمی و بصیرتی اصناف و بازاریان این شهرستان، اظهار کرد: اصناف و بازاریان از چهره‌های تأثیرگذار انقلاب هستند.

وی افزود: نقش کسبه چه در شکل‌گیری و پیروزی انقلاب و چه در دوران دفاع مقدس بسیار تأثیرگذار بود؛ به‌گونه‌ای که آن‌ها همیشه جزء خط مقدم جبهه‌ها بودند.

حجت‌الاسلام قلی زاده با اشاره به جنگ اقتصادی و رسانه‌ای دشمن، بر لزوم افزایش بصیرت و هوشیاری اصناف و بازاریان در این راستا تأکید کرد.

وی ابراز کرد: مبادا کسبه در شرایط کنونی جامعه کاری را انجام دهند که باعث خوشحالی دشمن شود.

حجت‌الاسلام قلی زاده با اشاره به تدابیر خوب مسؤولان در خصوص وضعیت بازار اظهار کرد: از کسبه انتظار است تا از احتکار و گران‌فروشی خودداری کرده و مردم نیز به اندازه مایحتاج خود خرید کنند تا شرایط بازار آرام شود.

وی همچنین با اشاره به نواختن زنگ جشن عاطفه‌ها در مدارس، بر کمک و مشارکت همگانی به‌ویژه بازاریان در تأمین مایحتاج دانش آموزان تأکید کرد و گفت: دین مقدس اسلام بیشترین توجه را به حفظ کرامت نیازمندان دارد.

حجت‌الاسلام قلی زاده افزود: باید دانش آموزان از همین مقطع سنی کار خیر و کمک به همنوع را فراگیرند تا بتوانند در آینده در کار خیر پیش‌قدم شوند.

وی ابراز کرد: ایمان باید همراه با انجام عمل صالح صورت پذیرد؛ ازاین‌رو باید کسبه و بازاریان در تمامی افعال خود ابتدا رضایت خالق و سپس جلب رضایت خلق یا مشتری را مدنظر داشته باشند./9314//۲۰۳/خ

ارسال نظرات