۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۷
کد خبر: ۵۸۱۷۲۷
امام جمعه پلدختر:

خبرنگاران فضای همدلی و وحدت را در جامعه تقویت کنند

امام جمعه پلدختر حفظ و تقویت وحدت و همدلی را لازمه مقابله با توطئه های دشمنان عنوان کرد و گفت: خبرنگاران در این زمینه رسالتی خطیر بر دوش دارند و باید فضای همدلی و وحدت را در جامعه تقویت کنند.
امام جمعه پلدختر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام احمد علی حسین زاده آملی، امام جمعه پلدختر، بعداز ظهر امروز در نشست با خبرنگاران این شهرستان خبرنگاری را حرفه ای شریف و با ارزش در جامعه اسلامی عنوان کرد و گفت: خبرنگاران در عرصه اطلاع رسانی در جامعه رسالتی خطیر بر دوش دارند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران باید برای انعکاس و انتشار خبرها، انتقاد و یا مسائل مربوط به وظایف خود را به دور از عقده گشایی و خشم با عدالت، تعامل و مشورت رفتار کنند، افزود: خبرنگاران در انتشار اخبار صحیح باید نسبت به آن تفحص کرده و یقین پیدا کنند.

امام جمعه پلدختر تصریح کرد: خبرنگار باید به دور از حاشیه و تخریب، با حسن نیت و حسن خلق در سایه همدلی به وظایف خود عمل کند.

وی با اشاره به وضعیت جامعه امروز و راه اندازی جنگ اقتصادی و جنگ روانی از سوی دشمن بیان کرد: جامعه امروز نیازمند وحدت، تعامل و همکاری است و با تبیین این مهم باید جلوی دسیسه های دشمن ایستادگی کرد.

حجت الاسلام حسین زاده آملی در ادامه با اشاره به برقراری امنیت در جامعه خاطرنشان کرد: باید قدر این امنیت را بدانیم و در جهت حفظ و برقراری امنیت هر کسی بر اساس وظیفه خود گام بردارد.

امام جمعه پلدختر با تأکید بر اینکه همه باید با وحدت، همدلی و تعامل، عادل و منصفانه برای ایجاد امید در جامعه و غلبه بر مشکلات تلاش کنیم، اظهار داشت: این مهم لازمه رفع مشکلات و برطرف سازی ضعف ها است./9451/پ۲۰۴/ب۱

ارسال نظرات