۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۹
کد خبر: ۵۸۱۹۷۹
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

سفر رهبری به خراسان شمالی سبب تحول استان شد

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: سفر رهبر معظم انقلاب به خراسان شمالی در مهرماه سال ۹۱ سبب تحول این استان در تمام جنبه‌های مادی و معنوی شد.
یعقوبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، امروز در مراسم گرامیداشت ششمین سالروز سفر رهبر معظم انقلاب به استان که با حضور اقشار مختلف مردم در مصلای امام خمینی (ره) بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: در این سفر هشت‌روزه به‌اندازه شش سال بودجه استان خراسان شمالی به این مردم عنایت شد.

وی ادامه داد: با سفر رهبری به خراسان شمالی و تصویب طرح‌های متعدد این سفر، توسعه استان 20 سال جلو افتاد.

رییس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: سفر رهبری به خراسان شمالی از لحاظ معنوی هم سبب تحول استان شد، به‌گونه‌ای که بعد از سفر رهبری مردم این استان در اجرای احکام الهی سرزنده‌تر شدند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی اضافه کرد: وجود رهبر معظم انقلاب بهار است و اگرچه در پاییز به خراسان شمالی آمد، اما بهاری در ذهن‌ها ایجاد کرد و فکرها شکوفا شد.

وی گفت: امام باقر (ع) می‌فرمایند: خداوند بندگانی در روی زمین دارد که بسیار مبارک و پربرکت و گره‌گشا هستند، آن‌ها خوب زندگی می‌کنند و در سایه وجود آن‌ها مردم زندگی آبرومندانه دارند که این مصداق بارز این حدیث وجود نازنین مقام معظم رهبری است.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با بیان اینکه چنین انسان‌هایی سبب حیات و نشاط در زندگی مردم هستند، خاطرنشان کرد: حضور رهبر معظم انقلاب در استان ما باران رحمتی بود که باریدن گرفت و هنوز این بارش ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه اجتماع مردم خراسان شمالی در سالروز سفر رهبری به این استان بیعت با ولایت است، گفت: این بیعت عملی است نه شعاری، زیرا بیعت شعاری لازم است اما کافی نیست در حالی که رفتن به راه ولایت مهم است./9314/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات