۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۹
کد خبر: ۵۸۲۳۴۲

برگزاری کارگاه انگیزه دهی ویژه طلاب پایه دوم مدرسه امام صادق اندیمشک

معاون آموزش مدرسه امام صادق اندیمشک از برگزاری کارگاه انگیزه دهی ویژه طلاب پایه دوم از سوی حجت الاسلام قائد ناظر به همراه مشاوره های خصوصی در مدرسه خبر داد.
 حجت الاسلام مصطفی دریکوند، معاون آموزش مدرسه امام صادق(ع) اندیمشک

حجت الاسلام مصطفی دریکوند، معاون آموزش مدرسه امام صادق(ع) اندیمشک، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از برگزاری جلسات اساتید خبر داد و گفت: 3 جلسه شهریور و مهرماه با موضوع ارائه راهکارهایی برای پیشرفت حوزه و بیان انتقاداتی نسبت به برنامه های آموزشی و تهذیبی برگزار شد ضمن اینکه دو جلسه با اساتید پایه دوم و سوم برای بررسی روند تحصیلی طلاب این پایه ها در 15 و 16 مهرماه برگزار شد.

معاون آموزش مدرسه امام صادق(ع) اندیمشک با بیان اینکه کارگاه انگیزه دهی مخصوص طلاب پایه دوم از سوی حجت الاسلام قائد ناظر به همراه مشاوره های خصوصی در مدرسه برگزار شد، افزود: برگزاری امتحانات هفتگی را در شهریور و مهرماه و آن هم به صورت یک دوره کامل از دروس امتحانی برگزار شد همچنین برگزاری امتحان شفاهی داخلی مدرسه (برای سنجش سطح علمی طلاب) پس از اتمام یک دوره امتحان کتبی هفتگی برگزار می شود.

این مقام مسؤول به برگزاری امتحان شفاهی سطح 1 و 2 با هماهنگی استان در شهریورماه اشاره و اظهار داشت: برگزاری دوره تثبیتی طلاب پایه اول، نظارت بر گروه های مباحثاتی از سوی مسؤولان پایه های تحصیلی و انجام مباحثات با نظارت اساتید مسؤول پایه ها در 21 مهرماه دیگر کارهای صورت گرفته معاونت است.

حجت الاسلام دریکوند با بیان اینکه بیست و دومین جلسه کادر مدرسه در 21 مهرماه برگزار شد، اظهار داشت: تصمیم در مورد وضعیت تحصیلی طلاب و همچنین تصمیم در مورد برپاکردن موکب حوزه علمیه در مدرسه محورهای اصلی جلسه بود.

وی در پایان جلسات انتقاد و پیشنهاد نسبت به برنامه های آموزشی به صورت پایه ای و برگزاری اردوی زیارتی و تفریحی حضرت سبزقبا به همراه نماز جماعت صبح در 19 مهرماه را دیگر فعالیت های صورت گفته معاونت آموزش مدرسه در این مدت برشمرد./9456/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات