۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۱
کد خبر: ۵۸۳۰۴۴
امام جمعه بابلسر:

القای ناکارآمدی نظام، توطئه دشمنان در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب است

امام جمعه بابلسر با بیان این که انقلاب اسلامی در آستانه چهل سالگی در اوج عزت و اقتدار داخلی و بین المللی قرار دارد، گفت: همه توطئه های دشمنان با ایستادگی و مقاومت این ملت خنثی شده است.
امام جمعه بابلسر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام محمد اسماعیل قلی پور، امام جمعه بابلسر امروز در جلسه برگزاری مراسم سیزدهم آبان ماه با اشاره به این که دشمنان انقلاب در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی خواب های آشفته بسیاری برای ملت ایران دیده اند، گفت: این ملت با هوشیاری و بصیرت نخواهند گذاشت این خواب آشفته تعبیر شود.

حجت الاسلام قلی پور در ادامه با بیان این که انقلاب اسلامی در آستانه چهل سالگی در اوج عزت و اقتدار داخلی و بین المللی قرار دارد، افزود: همه توطئه های دشمنان با ایستادگی و مقاومت این ملت خنثی شده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که القای ناکارآمدی انقلاب اسلامی یکی از توطئه ها و برنامه های دشمنان در آستانه دهم چهارم انقلاب است، خاطرنشان کرد: دشمن تلاش می کند با نادیده گرفتن دستاوردهای انقلاب در جهت تخریب این نظام دینی گام بردارد.

امام جمعه بابلسر با بیان این که انقلاب اسلامی پله های پیشرفت و توسعه را با سرعت طی می کند، تصریح کرد: هیچ قدرتی نمی تواند مانع از پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف شود.

حجت الاسلام قلی پور در ادامه سخنان خود با اشاره به این که دشمنان توطئه های بسیاری علیه انقلاب اسلامی ایران به کار گرفتند، گفت: این انقلاب امروز الگوی بسیاری از آزادی خواهان جهان قرار گرفته است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که سیزدهم آبان ماه امسال با شکوه تر از هر زمان دیگری با همدلی، هم فکری و همراهی مردم و مسؤولان برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: سیزدهم آبان ماه امسال نمایش عزت و اقتدار ملت ایران در دفاع از انقلاب و مقابله با استکبار جهانی خواهد بود.

وی همچنین با بیان این که سه اتفاق مهم در سیزدهم آبان ماه موجب تبدیل این روز به یوم الله شد، خاطر نشان کرد: خداوند نیز در قرآن کریم یوم الله را جزء روزهایی برشمرد که این روز هیچ گاه نباید فراموش شود.

حجت الاسلام قلی پور با بیان این که ماهیت حرکت های صورت گرفته در سیزدهم آبان ماه استکبار ستیزی بود، تصریح کرد: در فرهنگ اسلام ناب آمده است که باید با مستکبران مقابله کرد و از مستضعفین حمایت کرد که این امر نیز دستور قرآنی است./۹۵۰/پ203/ب1

ارسال نظرات