۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۶
کد خبر: ۵۸۶۱۵۳
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران:

حوزه علمیه در مقابل جنایت‌های استکبار جهانی ساکت نخواهد ماند

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی گفت: امروز حوزه علمیه در مقابل جنایت‌های استکبار جهانی ساکت نخواهد ماند و آل یهود و آل سعود و جریان‌های غیردینی بدانند اگر روزی در مقابل دین مردم بایستید ما مقابل تمام دنیای شما می‌ایستیم.
حاج صادقی حجت الاسلام حاجی صادقی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در اجلاسیه شهدای طلبه و روحانی خراسان جنوبی اظهار داشت: باید در مکتب شهید و شهادت به حیات برسیم و شهدا تنها زنده نیستند بلکه هم زنده‌کننده و هم احیاکننده هستند.

وی گفت: شهادت، قیمت عظمایی است که خداوند متعال به برگزیدگان خاص خود عنایت می‌کند؛ خدا انسان را از سمبل زشتی‌ها و از سمبل زیبایی‌ها خلق کرد و هدف از خلقت انسان نیز یک سلوک، هجرت و راهپیمایی از خاک به خدا است و قیمت هر انسان نیز میزان این راهپیمایی است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دین برای این است که انسان به حیات طیبه برسد، افزود: انسان منهای دین در خسران و انسان با دین، اشرف مخلوقات است.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی تصریح کرد: دین هم آدرس‌دهنده و نشان‌دهنده راه، هم نشان‌‌‌دهنده سبک زندگی و برنامه و هم نشان‌دهنده راهبر است و ولایت نیز راننده جاده هدایت و دستگیری انسان از مبدأ خاکی به مقصد الهی است.

وی ادامه داد: ولایت در نعمت عظمای دین، سنگ تمام خدا است دین برای اینکه انسان تا خدا هجرت کند، ابزار می‌دهد و عبادت یکی از این ابزارها است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: خداوند در قرآن می‌فرماید شهید جهاد در راه خدا و با شهادت خود به مقصد رسیده است؛ شهادت یکی از نعمت‌های بزرگی است که خداوند به ما داده است.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با بیان اینکه شهادت به مقصد رسیدن و شیرین‌ترین نعمت خدا است، اظهار کرد: روحانیت در ماموریت‌ها، وارث انبیا و ائمه اطهار(ع) هستند.

وی، روحانیت را سخنگوی دین خدا و مبین حکم خدا دانست و افزود: روحانیت سخنگوی اسلام هستند و پیامبراکرم(ص) نیز سخنگوی دین خدا بودند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه روحانیت مدافع دین هستند، گفت: روحانیت هر جایی که اسلام و دین به خطر افتاده، پیشتاز بودند و از اسلام دفاع کردند و امروز نیز حوزه‌های علمیه در مقابل جنایت‌های استکبار جهانی ساکت نخواهد ماند و آل یهود و آل سعود و جریان‌های غیردینی بدانند اگر روزی در مقابل دین مردم بایستید ما مقابل تمام دنیای شما می‌ایستیم.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی بیان کرد: آنچه که انقلاب اسلامی از تمام گردنه‌ها، مشکلات و فتنه‌ها عبور داده، پیوند عمیق امت با ولایت بوده است.

وی با بیان اینکه روحانیت، اقامه‌کننده دین خدا هستند، عنوان کرد: مدیران و مسؤولان در کشور بدانند در نظام ولایی، مدیریت، سیاست‌گذاری، هدایت و فرماندهی تنها مختص ولی فقیه است از این رو از مسؤولان می‌خواهیم به جای سیاست‌گذاری و نظریه‌پردازی به دنبال این باشید که رهنمودهای ولایت را هم خوب بفهمند و هم خوب عمل کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: به کوری چشم دشمنان ملت ایران، دهه پنجم انقلاب اسلامی را با ولایت‌مداری و قوت ادامه می‌دهند./9314/پ202/ب1

ارسال نظرات