۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۳
کد خبر: ۵۸۶۶۲۳
حجت الاسلام اسماعیلی تأکید کرد؛

توانمندسازی رسانه‌ای طلاب؛ پیش نیاز تبلیغ کارآمد

معاون پژوهش حوزه علمیه کاشان گفت: توانمند سازی طلاب در زمینه فعالیت در فضای مجازی جزء زیرساخت‌های تبلیغ مؤثر و کارآمد هر حوزه علمیه محسوب می شود.
توانمند سازی طلاب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام مهدی اسماعیلی، معاون پژوهش حوزه علمیه کاشان، با اشاره به برگزاری دوره تربیت مبلغ رسانه در 8 و 9 آذر با هدف تربیت و آموزش مبلغ رسانه ویژه طلاب حوزه های علمیه منطقه کاشان گفت: برگزاری دوره های آموزش مرتبط با این فضا در دستور کار قرار گرفته است‌.

وی اظهار داشت: علیرغم مشکلات موجود مالی و عدم حمایت از طرف ارگانهای مربوط آنچه به ما انگیزه و توان حرکت می دهد رهنمود ها و جهت دهی های فرهنگی مقام معظم رهبری است که روحیه جهادی و کار فرهنگی را  مورد تاکید قرار داده و فرمودند: « فضای مجازی به اندازه انقلاب اسلامی اهمیت دارد و عرصه فرهنگی عرصه جهاد است ... به اعتقاد من امروز ذکر مستحبی بعد از نماز ما کار فرهنگی و جهادی در فضای مجازی است.»

مدیر موسسه حوزه مجازی حوزه علمیه کاشان در ادامه خاطر نشان کرد: موسسه حوزه مجازی باتوجه به ظرفیت قابل توجه مدارس علمیه منطقه کاشان و حضور بیش از دو هزار طلبه در این منطقه و از طرفی ظرفیت های موجود تبلیغی در  شبکه های اجتماعی بر آن شد تا در زمینه تجهیز مبلغان فضای مجازی به فنون مرتبط با این فضا در حد توان قدم هایی بردارد.

معاون پژوهش حوزه علمیه کاشان به بخشی از اهداف مجموعه حوزه مجازی و همکاران فعال در عرصه اشاره کرد و عنوان داشت: تربیت پاسخگو به شبهات اعتقادی ومسائل روز اجتماعی و همچنین تحلیل گری به موقع مسائل فرهنگی و رصد جریانات درون حوزوی معاصر و برون حوزوی موثر در جامعه و نیز ترغیب افراد مستعد تبلیغ مجازی و تقویت قلم طلاب مستعد از اهداف و فعالیت ها خواهد بود که امید است در حد بضاعت مزجات توفیق حاصل شود.

گفتنی است، دوره آموزش خبرنویسی با همکاری خبرگزاری رسا و حوزه علمیه کاشان به مدت دو روز در این شهر برگزار می شود./۹۱۸/ت۳۰۲/س

ارسال نظرات