۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۴
کد خبر: ۵۸۹۵۳۱
در دفتر تبلیغات اسلامی مشهد؛

نخستین نشست رؤسا و معاونان پژوهشی مراکز حوزوی و دانشگاهی برگزار شد

نخستین نشست مشترک رؤسا و معاونان پژوهشی مراکز حوزوی و دانشگاهی در دفتر تبلیغات اسلامی مشهد برگزار شد.
نخستین نشست مشترک روسا و معاونین پژوهشی مراکز حوزوی و دانشگاهی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، نخستین نشست مشترک رؤسا و معاونان پژوهشی مراکز حوزوی و دانشگاهی صبح امروز در دفتر تبلیغات اسلامی مشهد برگزار شد.

در این نشست حجت الاسلام والمسلمین نجف لک زایی رییس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی حجت‌الاسلام محمدمهدی مسعودی مدیر دفتر تبلیغات اسلامی مشهد برای حاضران سخنرانی کردند.

در ادامه این نشست معاونان پژوهشی مراکز حوزوی و دانشگاهی به ارائه گزارش عملکرد خود پرداخته و در پایان تفاهم‌نامه همکاری میان پژوهشکده اسلام تمدنی و پژوهشکده نوین شهری امضا شد؛ بر اساس این تفاهم‌نامه کیفیت و ارتقای سطح همکاری‌های پژوهشی طرفین افزایش می‌یابد.

همچنین ارتقای سطح ارتباط میان‌ رشته‌ای میان مطالعات شهری و مطالعات اسلامی و تمدنی پیرامون چالش‌های شهر مشهد و افزایش توان علمی و مطالعاتی حوزه‌های دانش از طریق رشد ادبیات علمی و موضوعی در حوزه مطالعات شهری مشهد از دیگر موارد این تفاهم‌نامه است.

طراحی و برنامه‌ریزی و تأمین محتوا جهت راه‌اندازی دوره‌ها و کارگاه‌ها و درس گفتارهای علمی و تخصصی در موضوعات مشترک و برگزاری نشست‌های تخصصی سمینارها و همایش‌های علمی و نمایشگاه‌های مشترک پیرامون فقه شهری از دیگر موارد تفاهم‌نامه بود.

در پایان این نشست شرکت‌کنندگان از بخش‌های مختلف دفتر تبلیغات اسلامی بازدید و از نزدیک با کتابخانه و مرکز تحقیقات آن آشنا شدند./934/پ203/ب1

ارسال نظرات