۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۸
کد خبر: ۵۹۰۵۹۶
آیت الله حسینی بوشهری:

مسؤولان با اقدامات خود سبب تقویت روحیه امید در جامعه شوند

مسؤولان با اقدامات خود سبب تقویت روحیه امید در جامعه شوند
عضو هیأت رییسه خبرگان با بیان این که مسؤولان خالصانه باید برای خدمت به مردم تلاش کنند، گفت: مسؤولان در این شرایط سخت اقتصادی باید امید به آینده را در جامعه تقویت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری عضو هیأت رییسه خبرگان رهبری امروز در دیدار رییس کمیته امداد مردمی بودن را از ویژگی های کمیته امداد دانست و با تقدیر از فعالیت های این نهاد گفت: خدمت رسانی به اقشار نیازمند یکی از بزرگترین ثواب ها را دارد و سبب جلب دعای مردم می شود.

وی با تأکید بر توجه بیشتر مسؤولان به اقشار ضعیف جامعه افزود: متأسفانه شرایط اقتصادی کشور مطلوب نیست و مسؤولان در این زمینه باید تلاش بیشتری داشته باشند اما کمیته امداد در این شرایط سخت هم عملکرد خوبی داشته و نگاه امیدوارانه را تقویت کرده است.

آیت الله حسینی بوشهری با بیان این که مسؤولان خالصانه باید برای خدمت به مردم تلاش کنند، اظهار داشت: مسؤولان در این شرایط سخت اقتصادی باید امید به آینده را در جامعه تقویت کنند و با اقدامات و فعالیت های خود مردم را بیشتر امیدوار نگه دارند نه این که با برخی سخنان سبب ایجاد یأس شوند.

وی با اشاره به تأکیدات مکرر رهبر معظم انقلاب مبنی بر امید تقویت روحیه امید در جامعه ادامه داد: وجود امید در در جامعه روحیه مقاومت و صبر در برابر مشکلات را تقویت کرده و سبب می شود که مردم محکم تر در راه انقلاب و مقابله با دشمن قدم بردارند.

امام جمعه قم با بیان این که تقویت روحیه امید به عنوان یک موضوع کلیدی باید سرلوحه کار مسؤولان باشد، ابراز داشت: مسؤولان با اقدامات و برنامه ریزی های درست به و موقع خود می توانند در زمینه تقویت روحیه امید در جامعه نقش آفرینی کنند.

وی در پایان با تجلیل از فعالیت های صورت گرفته توسط کمیته امداد، برای این نهاد مردمی آرزوی توفیق روز افزون کرد./1323/پ202/ق

ارسال نظرات