۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۱
کد خبر: ۵۹۱۷۲۹
مدیر مدرسه علمیه امام صادق بجنورد:

بیگانگان و دشمنان خارجی مدیران اصلی فتنه 88 بودند

بیگانگان و دشمنان خارجی مدیران اصلی فتنه 88 بودند
مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) بجنورد با اشاره به نقش اصلی بیگانگان در هدایت فتنه 88، گفت: بیگانگان و دشمنان خارجی مدیران اصلی فتنه 88 بودند.

حجت‌الاسلام علی‌اصغر ایزدی، مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) بجنورد، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، بابیان اینکه مدیریت فتنه 88 بر عهده بیگانگان و دشمنان خارجی نظام اسلامی بود، اظهار داشت: به‌طور یقین برنامه‌ریزی و سازمان‌دهی فتنه 88 بر عهده طرف غربی بود.

وی افزود: دشمنان نظام اسلامی و فتنه گران همیشه انتخابات را بستری مناسب برای آشوب و فتنه قلمداد کرده و در زمان انتخابات با فضاسازی‌های خود زمینه را برای ایجاد تنش فراهم می‌کنند.

حجت‌الاسلام ایزدی اضافه کرد: در آستانه انتخابات دشمنان با تمام وسایل و امکانات شنیداری و دیداری خود مشارکت مردم را درصحنه سیاسی انتخابات رصد کرده و تلاش می‌کنند با فضاسازی و تأثیرگذاری بر روند انتخابات مشروعیت انتخابات را زیر سؤال برند.

وی ادامه داد: در سال 88 هم دشمنان نظام اسلامی مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را تاب نیاورده و با القاء و ارائه تحلیل‌های کذب و دروغین و شستشوی مغزی سران فتنه به تنش‌های بعد از انتخابات دامن زده و به این طریق خسارات زیادی متحمل نظام اسلامی کردند.

حجت‌الاسلام ایزدی تصریح کرد: بیگانگان در سال 88 از فضای بعد از انتخابات حداکثر استفاده را کرده و با تحریک و فریب سران فتنه آن‌ها را علیه نظام اسلامی و ارزش‌های دینی تحریک کردند به‌طوری‌که سران فتنه مطمئن بودند که مردم هم همراه و همگام با آن‌ها هستند.

وی خاطرنشان کرد: القائات و تحلیل‌های کاذب بیگانگان به حدی بود که وقتی سران فتنه مشاهده کردند که مردم همراه آن‌ها نیستند بازهم دست از اشتباهات خود نکشیده و به دامن ملت برنگشتند.

حجت‌الاسلام ایزدی افزود: به‌طور یقین اگر حمایت آشکار بیگانگان و طرف غربی از سران فتنه و تحلیل‌ها و نقشه‌های موذیانه آن‌ها نبود سران فتنه و هواداران آن‌ها خیلی زود به‌اشتباه خود اقرار کرده و اجازه نمی‌دادند نظام اسلامی متحمل هزینه‌های زیادی شود.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) بجنورد گفت: بیگانگان به حدی سران فتنه را شست‌وشوی مغزی داده بودند که آن‌ها فکر می‌کردند اگر دست از شعارهای خود بردارند و به‌اشتباه خود اقرار کنند موقعیت سیاسی و اجتماعی خود را در مقابل طرفدارانشان از دست می‌دهند./9314/ت310/ب1

ارسال نظرات