۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۷
کد خبر: ۵۹۱۷۷۵

بازدید فرمانده سپاه عاشورا از حوزه علمیه مرند

بازدید فرمانده سپاه عاشورا از حوزه علمیه مرند
سردار عابدین خرم در سفر به شهرستان مرند ضمن دیدار با امام جمعه از حوزه علمیه صاحب الزمان(عج) این شهر بازدید به عمل آورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، سردار عابدین خرم، فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی امروز در سفری یک روزه به شهرستان مرند ضمن دیدار با حجت الاسلام نعمت‌زاده، امام جمعه این شهر از حوزه علمیه حضرت صاحب الزمان(عج) این شهرستان بازدید و با طلاب این شهر گفت‌وگو کرد.

سردار عابدین خرم، در سخنانی با اشاره به نقش بصیرت‌بخش و ارزشمند حوزه و روحانیت در حفظ و حراست از آرمان‌ها و دستاوردهای اقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: این انقلاب به برکت حضور و مجاهدت حوزه و روحانیت به پیروزی رسیده و با نقش‌‍آفرینی این قشر نیز تداوم خواهد داشت.

وی با بیان این‌که رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان یک مجتهد جامع الشرایط و فقیهی آگاه در جریان فتنه 88 بصیرت‌بخش آحاد جامعه نسبت به اهداف پشت پرده فتنه‌گران بود، خاطرنشان کرد: حقیقت فتنه سال 88 باید همواره به مردم بازگو شود تا ابعاد پنهان آن برای ملت روشن‌تر شود.

فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به این‌که مطالعه حوادث قبل و بعد از فتنه 88 نیز می‌تواند در شناخت دشمن و استراتژی استکبار جهانی در مقابله با نظام اسلامی ایران کمک کند، افزود: اکنون بعد از گذشت 9 سال از وقایع سال 88 ابعاد تازه‌تری از آن حوادث شناخته می شود و طراحی توطئه جدید دشمن نمایان می شود.

سردار خرم با اشاره به این‌که دشمنان هر 10 سال یک فتنه جدید در انقلاب اسلامی به راه انداخته و به دنبال براندازی نظام بوده‌اند، خاطر نشان کرد: فتنه 88 هشت به بهانه تقلب در انتخابات از سوی عده‌ای در داخل وابسته به معاندان خارجی به راه افتاد و هدف اصلی براندازی انقلاب بوده است.

وی با اشاره به این‌که باید مراقب فتنه‌های جدید دشمنان باشیم، تصریح کرد: احتمال وجود فتنه‌ای جدید در سال آینده از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی داده شده است، رسالت امروز حوزه و روحانیت شناخت مواضع و استراتژی دشمن و ارایه بصیرت لازم برای دیگر اقشار جامعه است./935/پ203/ب1

ارسال نظرات