۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۱
کد خبر: ۵۹۲۲۱۴
توسط حجت الاسلام والمسلمین گلپایگانی صورت گرفت؛

ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب به علما و حاضران در اجلاسیه جامعه مدرسین

ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب به علما و حاضران در اجلاسیه جامعه مدرسین
رییس دفتر رهبر معظم انقلاب با حضور در یازدهمین اجلاسیه جامعه مدرسین و علمای بلاد، سلام رهبر معظم انقلاب را به حاضران در این اجلاس ابلاغ کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین محمد محمدی گلپایگانی رییس دفتر رهبر معظم انقلاب صبح امروز در یازدهمین اجلاسیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و علمای بلاد، سلام رهبر معظم انقلاب را به همه علمای حاضر در این اجلاسیه بزرگ ابلاغ کرد.

وی ادامه داد: هنگامی که دعوت نامه جامعه مدرسین را برای حضور در این جلسه دریافت کردم، نامه را به رهبری نشان دادم، ایشان فرمودند «قم رفتید و در این مجلس شرکت کردید حتما سلام بنده را به علمای محترم برسانید».

حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی با بیان این که عنایتی که رهبری به جامعه مدرسین دارند بر کسی پوشیده نیست، ابراز داشت: ایشان درباره جامعه مدرسین می فرمایند جامعه مدرسین نهادی عزتمند بوده و از سابقه درخشان در قبل از انقلاب، دوران امام خمینی(ره) و دوره کنونی برخوردار است.

رییس دفتر رهبر معظم انقلاب با بیان این که جامعه مدرسین همواره مورد تأیید امام راحل بود، عنوان کرد: علمای بزرگی همچون مرحوم آیت الله مشکینی در این جامعه مقدس حضور داشتند اما امروز شخصیت های بزرگواری در جامعه مدرسین حضور دارند که باید از وجودشان نهایت بهره را برد.

وی ادامه داد: ان شاء الله با فعالیت های انقلابی در جامعه مدرسین چشم ما به جمال نورانی امام زمان(عج) روشن شود و شاهد ظهور ایشان باشیم./841/پ202/ق

ارسال نظرات