۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۵۹۳۵۶۴
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

روند مدیریت اقتصادی کشور نیازمند اصلاح و بازنگری است

روند مدیریت اقتصادی کشور نیازمند اصلاح و بازنگری است
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره به وجود مشکلات اقتصادی در کشور، بر اصلاح و بازنگری در روند مدیریت اقتصادی در کشور تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، در نشست با مسؤولان استانی با اشاره به خدمات و برکات انقلاب و نظام اسلامی برای ملت ایران، اظهار کرد: افزون بر خدمات نظام اسلامی در کشور، برکات انقلاب و نظام اسلامی به منطقه و دنیا هم رسیده است.

وی با بیان اینکه امروز انقلاب ما به دنیا ثابت و صادر شده است، افزود: صدور انقلاب اسلامی صدوری معنادار بوده و دشمن هم هر کار کرده نتوانسته جلوی این صدور را بگیرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با اشاره به تحریم‌ها و تهدیدهای دشمنان علیه نظام اسلامی برای جلوگیری از صدور آرمان‌های انقلاب، گفت: در حال حاضر 250 پایگاه فارسی‌زبان از سوی دشمنان ایجاد شده تا بتواند جلوی صدور انقلاب ما را بگیرد.

وی با بیان اینکه در راستای صدور ارزش‌های انقلاب رسالت رسانه‌های ما سنگین است، افزود: اگر رسانه های ما به‌درستی به وظیفه خود عمل کنند تأثیرگذاری بسیار زیادی در راستای صدور آرمان‌های انقلاب و نظام خواهند داشت.

رییس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وجود مشکلات اقتصادی در کشور، بر اصلاح روند مدیریت اقتصادی در کشور تأکید کرد و گفت: چرا ما در حالی که پهباد می‌سازیم نمی‌توانیم اقتصاد خود را مدیریت کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی اضافه کرد: به نظر می‌رسد ما در اقتصاد به‌درستی برنامه‌ریزی نکردیم و اقتصاددان‌های ما هم نتوانستند سیاست واحدی را اتخاذ کنند.

رییس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی با بیان اینکه تکلیف ما در اقتصاد روشن نیست، ادامه داد: باید نخبگان و اقتصاددانان ما به این موارد پاسخ داده و راهکاری برای ایجاد نظم و انضباط اقتصادی در کشور ارائه دهند تا بتوانیم با رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی موجود در کشور از این پیچ و گردنه تاریخی هم با موفقیت عبور کنیم./9314/پ210/ب1

ارسال نظرات