۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۱
کد خبر: ۵۹۴۶۹۸
معاون پژوهش و آموزش سازمان تبلیغات اسلامی:

اسلام ناب مهم‌ترین دغدغه گفتمانی امام و رهبری است

اسلام ناب مهم‌ترین دغدغه گفتمانی امام و رهبری است
معاون پژوهش و آموزش سازمات تبلیغات اسلامی گفت: اسلام ناب مهم‌ترین دغدغه گفتمانی امام راحل و رهبر معظم انقلاب است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام روح الله حریزاوی، معاون پژوهشی و آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی  امروز در هشتمین گردهمایی مدیران تبلیغات اسلامی مازندران در محمودآباد، گفت: تبیین اسلام ناب و تقابل با اسلام آمریکایی، اسلام سکولار و لیبرال مهم‌ترین رویکرد تبلیغات اسلامی است.
 
وی با اشاره به اهمیت برنامه ریزی همه مجموعه‌های وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی در برگزاری هرچه با شکوه‌تر فجر انقلاب اسلامی و تبیین گفتمان انقلاب اسلامی، اظهار داشت: تقارن ایام فاطمیه (س) با جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی می‌تواند به عنوان یک ظرفیت بسیار عظیم در شناخت سیره و روش این بانوی مجاهد و انقلابی و شهیده راه ولایت و امامت معرفی گردد.
 
حجت الاسلام حریزاوی با اشاره به مجاهدت‌های حضرت زهرا(س) در سه قیام در دوران حیات نبی مکرم اسلام (ص) و بعد رحلت ایشان و دوران امامت حضرت امیرمومنان علی (ع)، افزود: صحابه حضرت امیر مومنان علی (ع) در دوران فتنه‌های مختلف مامور به سکوت می‌شوند، اما این بانوی مجاهد و انقلابی به تبیین و روشنگری در حوزه ولایت می‌پردازد و خطابه‌های مجاهدانه ایشان بسیاری از حقایق دوران امیرمومنان علی (ع) را احیا و تبیین می‌کنند.
 
وی با اشاره به جانفشانی و ایثارگری شهیده امامت و ولایت حضرت زهرای اطهر (س) در آن برهه خاص، تصریح کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری حضرت زهرا(س) نخستین انقلابی شیعه است که مامور به روشنگری و تبیین جایگاه ولایت در عصر خویش شد و در این راه جان خود را فدا کرد و خون تازه‌ای به درخت تناور اسلام بخشید.
 
معاون آموزشی و پژوهشی سازمان تبلیغات اسلامی همچنین به موضوع انحراف در تاریخ اسلام و در دوران انقلاب اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: اسلام ناب مهم‌ترین دغدغه گفتمانی امام راحل و مقام معظم رهبری است و امروز نیز اسلام ناب نقطه مقابل اسلام آمریکایی و اسلام سکولار و لیبرال است.
 
حجت الاسلام حریزاوی، گسترش اسلام ناب در سراسر جهان به برکت انقلاب اسلامی را یکی از مهم ترین دلایل دشمنی ها علیه انقلاب و نظام اسلامی دانست و گفت: حتی در جریان فتنه سال 88 نیز اسلام آمریکایی، اسلام سکولار و لیبرال در یک جبهه در مقابل اسلام ناب قرار گرفتند و اردوگاه فتنه کاملاً مشهود و واضح بود.
 
استاد حوزه و دانشگاه در ادامه سخنان خود با بیان این که امروز تبیین اسلام ناب و معارف و سیره اهل بیت (ع) یکی از مهم ترین مأموریت های سازمان تبلیغات اسلامی است، بیان کرد: هم اکنون ما در برابر دو جبهه اسلام آمریکایی و لیبرال و سکولار قرار داریم و در چنین شرایطی نیازمندیم در این راه مجاهدانه و خالصانه تلاش کنیم.

حجت الاسلام حریزاوی با اشاره به این که نظام سلطه و متحدان جبهه استکبار درصدد برنامه ریزی برای به هم زدن نظام محاسبه در مردم و مسؤولان هستند، افزود: بهترین راه خنثی سازی این توطئه دشمن ایستادگی و مقاومت ملت و مسؤولان در سایه وحدت و همبستگی ملی است./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات