۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۴
کد خبر: ۵۹۵۱۲۹

شرایط جذب نیرو در مرکز خدمات حوزه

شرایط جذب نیرو در مرکز خدمات حوزه
مرکز خدمات حوزه‌ های علمیه در راستای تأمین نیروی انسانی مورد نیاز از میان برادران از طریق فرآیند آزمون کتبی و شفاهی نیرو جذب می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مرکز خدمات حوزه‌ های علمیه در راستای تأمین نیروی انسانی مورد نیاز از میان برادران از طریق فرآیند آزمون کتبی و شفاهی نیرو جذب می کند.

براساس این گزارش، تابعیت و اعتقاد به نظام جمهوری اسلامی ایران؛ اعتقاد به اسلام و التزام عملی به شرع مقدس، ولایت فقیه و قانون اساسی؛ تأهل؛ دارای حسن سابقه و  حداقل سن 22 سال تمام و حداکثر تا 32 سال برای مدرک کارشناسی یا سطح دو حوزه و حداکثر 36 سال برای مدرک کارشناسی ارشد یا سطح سه حوزه از جمله شرایط عمومی جذب در مرکز خدمات حوزه علمیه است.

همچنین حداقل معدل 15 برای آخرین مقطع تحصیلی، انجام خدمت دوره ضرورت و یا معافیت قانونی؛ داشتن سلامت جسمی و روانی؛ نداشتن اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر؛ نداشتن پیشینه محکومیت جزایی مؤثر و وابستگی تشکیلاتی و هواداری از احزاب، سازمان‌ها و گروه‌های معاند و بومی استان محل خدمت از شرایط عمومی جذب نیرو در مرکز خدمات حوزه علمیه به شمار می روند.

گفتنی است، متقاضیان شرکت در آزمون می توانند برای نام نویسی تا ساعت 24 سه شنبه نهم بهمن ماه به درگاه الکترونیکی مرکز خدمات حوزه‌ های علمیه به نشانی https://employment.csis.ir مراجعه کنند. /1324/ت303/ج

مصطفی رستمی
ارسال نظرات