۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۳
کد خبر: ۵۹۵۷۸۰

معزفی کتاب "جنگ عليه خانواده"

معزفی کتاب
این کتاب، اثری اثرگذار در نقد و بررسی بحران خانواده در غرب، به‌ویژه آمریکا و کاناداست که در سال 1993 منتشر شده است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، خانواده رکن اصلی استواری جامعه است و در صورت اسیب دیدن آن، آسیب‌های اجتماعی بسیاری گریبان گیر انسان‌ها خواهد شد. به همین دلیل در این نوشته به معرفی کتاب "جنگ علیه خانواده" پرداخته ایم.
این کتاب نوشته ویلیام گاردنر است که معصومه محمدی آن را ترجمه کرده و مرکز تحقیقات زن و خانواده  آن را در ۳۷۲ صفحه و قیمت ۱۷۰۰۰۰ ریال منتشر شده است.
این کتاب، اثری تأثیر‌گذار در نقد و بررسی بحران خانواده در غرب، به‌ویژه آمریکا و کاناداست که در سال ۱۹۹۳ منتشر شده است. مباحث کتاب در دو بخش کلی، با عناوین «رویارویی» و «موضوعات» تنظیم شده است.
نویسنده در بخش اول از سویی به جریان‌های غالب فکری، سیاسی، اقتصادی و رسانه‌های غرب می‌پردازد که با مواضع نظری و عملی‌شان، هر یک به گونه‌ای، نهاد خانواده را مورد حمله قرار می‌دهند و از سوی دیگر، نقطه نظرات منتقدان این روند را متذکر می‌شود.
بخش دوم به مهم‌ترین مسائل رویاروی خانواد‌ه‌ی امروزی می‌پردازد. مسائلی هم‌چون، هم‌جنس‌بازی، سقط جنین، بدآموزی‌های فرزندان در مراکز آموزشی و ... از جمله معضلاتی‌اند که هر یک از آن‌ها، به تنهایی، نهاد خانواده را با چالش جدی مواجه می‌کند.
دوست‌داران مباحث زن و خانواده برای تهیه این کتاب می‌توانند به نشانی: قم، بلوار الغدیر، کوچه ۱۰، شماره ۵
و تهران، بلوار کشاورز، خیابان نادری، کوچه حجت‌دوست، پلاک ۵۶ مراجعه کنند یا با تلفن‌های ۵۸-۳۲۶۰۳۳۵۷ (۰۲۵) داخلی ۴۶۶۴ و ۸۸۹۸۳۹۴۴ (۰۲۱) تماس حاصل فرمایند. ضمنا برای خرید اینترنتی نیز می‌توانند از طریق لینک https://wrc.ir/shop/home اقدام کنند. /۹۲۵/ن ۶۰۳/ش
ارسال نظرات