۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۰
کد خبر: ۵۹۵۷۸۳
نماینده ولی فقیه در استان همدان:

الهی بودن ویژگی اصلی انقلاب اسلامی است + فیلم

الهی بودن ویژگی اصلی انقلاب اسلامی است + فیلم
امام جمعه همدان گفت: در دنیا ده ها انقلاب با انواع و اقسام هدف ها به وجود آمده است اما ویژگی اصلی انقلاب ما الهی بودن آن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی نماینده ولی فقیه در استان همدان ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه همدان با گرامیداشت سالروز ورود امام خمینی (ره) به کشور خاطر نشان کرد: به کوری چشم دشمنانی که چشم دیدن موفقیت های نظام اسلامی را ندارند امسال چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می گیریم.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران زمینه ساز آیه 5 سوره مبارکه قصص بود چرا که مستضعفان وارثان اصلی زمین هستند و همه مکتب های موجود نابود شدنی است به جز مکتب اسلام.

آیت الله طه محمدی با اشاره به برنامه هایی که امروز در شهر همدان برگزار شده بود تصریح کرد: برنامه هایی که امروز برگزار شد واقعا زیبا بود و باید همه مردم در این جشن ها حضور و نقش داشته باشند.

وی انقلاب اسلامی را یکی از معجزات الهی بر شمرد و گفت: یکی از موضوعاتی که شاید کمتر به آن توجه شده است دستاوردهای انقلاب در این چهل است که برخی از آنها را باید جز معجزات الهی دانست.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: در دنیا ده ها انقلاب با انواع و اقسام هدف ها به وجود آمده است اما ویژگی اصلی انقلاب ما الهی بودن آن است.

وی با بیان این که  اگر عده ای می گویند انقلاب، انقلاب روحانیت است جمله کاملا درستی است اظهار داشت: گر چه وصل کردن این حلقه ها به خدا نیازمند دقت است اما باید بدانیم اگر گفته می شود که انقلاب ما انقلاب روحانیت است دلیل آن این است که خداوند تکیه گاه روحانیت است.

امام جمعه همدان امام خمینی را علمدار انقلاب نامید و گفت: در زمانی که بسیار از بزرگان دچار تردید شده بودند امام خمینی (ره) با اقتدار به میدان امد و مانند جد بزرگوارش امام حسین (ع) در مقابل ظلم ایستاد.

وی تاکید کرد: هدف از انقلاب اسلامی تنها مربوط به زمان خاصی نیست چرا که مساله اصلی نجان بشریت از گمراهی و تاریکی است و از آن جایی که زمان ظهور امام زمان مشخص نیست در هر لحظه باید با راهنمایی مردم این زمینه را به وجود بیاوریم.

نماینده مردم همدن در مجلس خبرگان رهبری به همزمانی ایام فاطمیه با دهه فجر اشاره کرد و گفت: فاطمیه با انقلاب ما گره خورده است بنابراین باید پیام مادرمان را به اقصی نقاط جهان برسیم مخصوصا نسل های جدید که خیلی از این اتفاقات را ندیده اند.

وی یادآور شد: این که رهبر معظم انقلاب بر مسایل فرهنگی بسیار تاکید دارند دلیلش ان است که دشمن بیشتر تلاش خود را در عرصه تبلیغی و ایجاد جنگ روانی قرار داده است.

آیت الله طه محمدی در پایان خطاب به دولت مردان و مسؤولان خاطر نشان کرد: نباید از کنار موضوع معیشت مردم به سادگی عبور کرد چرا که بسیار مهم است و باید برای آسایش مردم برنامه کاملی اجرا شود./979/پ202/ب1

تعداد بازدید : 6
هادی شاملو
ارسال نظرات