۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۲
کد خبر: ۵۹۶۲۲۲
علمای بحرین:

بیانیه آیت الله عیسی قاسم، راهبرد و نقشه راه برای تحقق عدالت و آزادی است

بیانیه آیت الله عیسی قاسم، راهبرد و نقشه راه برای تحقق عدالت و آزادی است
هیأت علمای بحرین طی بیانیه ای اعلام کرد که بیانیه آیت الله عیسی قاسم، راهبرد و نقشه راه ملت برای تحقق درخواست های اساسی آن، یعنی عدالت و آزادی است.

به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، هیأت علمای بحرین طی بیانیه ای اعلام کرد که تکلیف شرعی برای وحدت ملت بحرین و یکپارچگی در این کشور، حمایت کامل از بیانیه آیت الله شیخ عیسی قاسم است.

علمای بحرین بیانیه اخیر آیت الله عیسی قاسم رهبر شیعیان این کشور را راهبرد و نقشه راه برای رسیدن دستیابی بحرینی ها به درخواست های اساسی خود یعنی عدالت و آزادی عنوان کردند.

در بیانیه علمای بحرین آمده است که ملت بحرین، ملتی اصیل و انقلابی است و همه درخواست های شیخ عیسی قاسم که در بیانیه اخیر ایشان آمده، غیرقابل مذاکره است و به هیچ عنوان از این درخواست ها نمی توان کوتاه آمد.

رهبر شیعیان بحرین اخیرا از محل اقامت خود در نجف اشرف، طی بیانیه ای اعلام کرد که این کشور جای سیاست‌هایی که عزت و کرامت حقیقی ملت را نادیده می‌گیرد، نیست.

آیت الله شیخ عیسی قاسم در این بیانیه تأکید کرد که عدالت و آزادی خواسته همیشگی ملت بحرین است که هیچگاه در تحقق آن سستی نمی‌کند و آن را فراموش نخواهد کرد./983/ب902/ف

ارسال نظرات