۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۶
کد خبر: ۵۹۶۳۳۳
رييس اداره تبليغات اسلامي كاشان:

برنامه هاي دهه فجر بايد مردمي برگزار شود

برنامه هاي دهه فجر بايد مردمي برگزار شود
رييس تبليغات اسلامي كاشان گفت: اگر هر خيابان و مغازه‌ اي تنها يک لامپ و يک پرچم بر سر در مغازه نصب شود سرتاسر خيابان آذين‌ بندي مردمي مي‌شود.
حجت الاسلام سید عبدالصاحب حسینی عصر امروز در بازدید و تقدیر از مغازه دار باطری ساز کاشانی در بلوار شهید مطهری این شهرستان که به صورت خودجوش اقدام به نصب پرچم‌های سه رنگ، تصاویر امام و رهبری و مبارزات مردم کاشان در سال ۵۷ در جوار مغازه خود کرده بود در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، گفت: برگزاری بزرگداشت سالروز پیروزی انقلاب باید از حالت دولتی و حکومتی خارج و از سوی مردم برگزار شود.

وی افزود: انقلاب اسلامی، انقلاب مردمی است و مردم در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی خود باید به گونه‌ای احساس مسؤولیت کنند که با فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب، به صورت خودجوش وارد عرصه و میدان شده و جشن‌های مردمی برگزار کنند.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی دولتی نیست و از مردم است و مردم نیز باید در قبال آن احساس مسؤولیت کنند، گفت: برگزاری جشن‌های انقلاب اسلامی نباید مانند جشن‌های زمان رژیم پهلوی از سوی دولت برگزار شود.

وی ادامه داد: خطری که امروز انقلاب اسلامی را تهدید می‌کند این است که مردم آرام آرام به حاشیه رفته و نسبت به برگزاری جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی بی‌تفاوت شوند و منتظر برگزاری جشن‌های دهه فجر از سوی دولت باشند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان با تأکید بر لزوم اجرای برگزاری جشن‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از سوی مردم و در مساجد و هیأت‌های مذهبی گفت: آذین‌بندی هر محله و کوی و برزن با چند لامپ کم مصرف از سوی مردم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

حجت الاسلام حسینی یادآور شد: اگر در هر خیابانی، هر مغازه‌داری فقط یک لامپ کم مصرف و یک پرچم جمهوری اسلامی ایران را بر سر در مغازه خود نصب کند سرتاسر خیابان آذین‌بندی مردمی می‌شود.

وی ماندگاری جشن‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را در مردمی شدن آن دانست و اظهار داشت: برگزاری جشن‌ها از سوی دولت سبب می‌شود تا مردم نیز نسبت به برگزاری جشن و آذین‌بندی دهه مبارکه فجر بی‌تفاوت شوند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی مردمی بود و مردمی هست و مردمی هم باید بماند، افزود: در جشن انقلاب اسلامی اگر تفکر فرهنگی وجود داشته باشد و همه مردم در برابر آن خود را مسؤول بدانند و جشن‌های مردمی باشکوه‌تری را نظاره‌گر می‌شوند.

لازم به توضیح است شهرستان کاشان از خرداد سال ۴۲ تا بهمن سال ۵۷ تعداد ۲۷ شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است./۱۳۰۷/ت310/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات