۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۳
کد خبر: ۵۹۶۴۵۱
مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه 15 خرداد:

ایام فاطمیه و دهه فجر ریشه در ولایت مداری دارد

ایام فاطمیه و دهه فجر ریشه در ولایت مداری دارد
حجت الاسلام عبدالله پور با بیان اینکه انقلاب کردن سختی دارد، گفت: دهه فجر و فاطمیه هر 2 مناسبت ریشه در ولایت مداری دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حسین عبدالله پور مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج ۱۵ خرداد قرچک پیش از ظهر امروز در نشست بصیرتی دستاورد‌های چهل ساله انقلاب اسلامی در مدرسه جهاد قرچک ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و تسلیت ایام فاطمی، گفت: ایام این ۲ مناسبت که با هم مقارن شده اند، ریشه در ولایتمداری دارند و هر ۲ به ما درس ولای پذیری می‌دهند.

وی ادامه داد: خداوند پیشوایان دین و امامان را در بین مردم قرار دادند که از تفرقه جلوگیری کنند و الگوی مردم باشند در واقع آن‌ها معجزه‌ای برای ما بوده اند.

این مقام مسؤول در مقایسه پیشگویی‌های نظریه پرداز‌های آمریکایی و امام خمینی (ره)، تشریح کرد: آنتیگون اعلام کرد که برخورد تمدن‌ها همان جنگ تمدن هاست و در چند سال آینده جهان دگرگون خواهد شد، در صورتی که هیچ اتفاقی رخ نداد.

وی اضافه کرد: و حال اینکه امام خمینی (ره) اعلام کرد انقلاب تازه‌ای به وجود می‌آید، شوروی از بین می‌رود، آمریکا از آسیای غرب می‌رود و امروز شاهد هستیم که همه نظرات امام به تحقق پیوست.

حجت الاسلام عبدالله پور ابراز کرد: پیام امام راحل به ما این بود که انقلاب اسلامی، جهانی خواهد شد، درست هست که امروز مشکلات هست و اقتصاد نابه سامان شده، اما این پیام امام هم در حال تحقق یافتن است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ۱۵ خرداد با یادآوری سختی ها، رنجش‌ها و مظلومیت‌های اهل بیت، تصریح کرد: ائمه ما در برابر ظلم دشمن به شهادت رسیدند، دین و انقلاب سختی دارد، نباید با کوچکترین ظلمی از مسیر منحرف شد، مگر خود والدین به فرزندان ظلم نمی‌کنند، اولیا با رفتار و تربیت ناصحیح در حق فرزندانشان ظلم کرده اند چرا که ۷۰ درصد تربیت کودکان از راه غیر کلامی و تنها ۳۰ درصد از طریق کلامی است./۸۰۴/پ310/ب1

ارسال نظرات