۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۱
کد خبر: ۵۹۶۴۸۷
امام جمعه موقت اهواز:

بستر‌های فکری مردم در علوم مختلف تقویت شود

بستر‌های فکری مردم در علوم مختلف تقویت شود
امام جمعه موقت اهواز گفت: باید بستر‌های فکری مردم را در علوم مختلف تقویت کنیم و چنین تقویتی از طریق کتاب و کتابخوانی فراهم می‌شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن حسن زاده، امام جمعه موقت اهواز، عصر امروز در افتتاحیه سیزدهمین نمایشگاه کتاب خوزستان با بیان اینکه نمایشگاه کتاب نشان از تلاش علمی و مجاهدت فکری دارد، اظهار داشت: نتیجه عقل رحمانی که مایه برتری انسان بر دیگر آفریده‌ها است، تولید علم در قالب کتاب خواهد بود ضمن اینکه اهتمام رهبر انقلاب به کتاب در موضوعات مختلف علی رغم مسؤولیت‌های سنگین برای طلاب مایه افتخار است.

امام جمعه موقت اهواز بیان داشت: امروزه مطالعه و کتاب رقیب جدیدی به نام فضای مجازی پیدا کرده است؛ از این رو با فیلترینگ و ایجاد محدودیت نمی‌توان از انتشار کتب ضاله جلوگیری کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده خاطرنشان کرد: باید بستر‌های فکری مردم را در علوم مختلف تقویت کنیم و چنین تقویتی از طریق کتاب و کتابخوانی فراهم می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دشمنی ۴۰ ساله دشمنان با نظام اسلامی گفت: این دشمنی گویای آن است که ما در مسیر امام خمینی (ره) حرکت می‌کنیم.

امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه دشمن برای جلوگیری از ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی همه کار کرد، عنوان داشت: جشن پیروزی ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی به یک کابوس وحشتناک برای دشمنان شده است./۹۴۵۶/پ310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات