۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۰
کد خبر: ۵۹۶۶۹۲
نائب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان:

ایران باوجود تحریم به موفقیت‎های چشمگیری دست یافته است

ایران باوجود تحریم به موفقیت‎های چشمگیری دست یافته است
نائب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان خاطرنشان کرد: ایران باوجود تحریم بسیار در زمینه های مختلف به موفقیت‎های چشمگیری دست یافته است.

به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ علی دعموش نائب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان در مراسم رونمایی از کتاب «ان مع الصبر نصرا» که در مجمع سید الشهداء (علیه السلام) واقع در ضاحیه جنوبی برگزار شد، گفت: ایران با وجود تحریم شدید در بسیاری از زمینه ها با صبر، ثبات و رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و مردم ایران به موفقیت های چشمگیری دست یافته و در برابر زیادی خواهی دشمنان با قدرت ایستاده است.

وی افزود: شکست آمریکا، رژیم صهیونیستی و هم‎پیمانانشان در منطقه مقابل محور مقاومت، عراق، سوریه، یمن، فلسطین و لبنان با پشتوانه صبر، استقامت و مقاومت بوده است.

رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان تصریح کرد: آمریکا بیش از پیش به سمت شکست در منطقه و جهان حرکت می کند و اسرائیل نیز بیش از پیش دچار اضطراب و ترس شده است اما در نقطه مقابل محور مقاومت به علت صبر، استقامت و عزت نفس به سمت پیشرفت های بیشتری حرکت می کند.

وی ادامه داد: همانطور که حجت الاسلام سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان گفته است، درگیری ها در منطقه ادامه دارد ولی نوع آن ها هر بار مختلف است؛ ادامه این منازعه و تهدید ها که دشمنان علیه مردم و کشورهای منطقه ایجاد می کنند، نیازمند استقامت و پایبندی به عناصر قدرت است که ما آن را داریم.

نائب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان تاکید کرد: نیروی اساسی که مقاومت در لبنان بر پایه آن استوار است، علاوه بر قدرت معنوی برگرفته از صداقت، اخلاص به همراه عزم و شجاعت بسیار است که مردم ما همچنان از گزینه مقاومت در برابر دشمنان استفاده می کنند. جبهه مقاومت با تکیه بر قدرت خود پیروزی های بسیاری بدست آورده است که در آینده نیز این چنین خواهد بود./994/ب901/ف

ارسال نظرات