۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۹
کد خبر: ۵۹۶۷۴۴
عضو تجمع علمای مسلمان لبنان:

انقلاب ایران مساله فلسطین را احیا کرد

انقلاب ایران مساله فلسطین را احیا کرد
عضو تجمع علمای مسلمان لبنان بیان چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران را تبریک گفت و اظهار داشت: انقلاب ایران مساله فلسطین را احیا کرد.

به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، شیخ صهیب حبلی از روحانیان اهل تسنن و عضو تجمع علمای مسلمان لبنان در خطبه های نماز جمعه این هفته که در مسجد ابراهیم شهر صیدا برگزار شد، چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را به رهبر معظم انقلاب و مردم این کشور تبریک گفت و اظهار داشت: انقلاب ایران نشان دهنده پیروزی مستضعفان در جهان و احیا کننده مساله فلسطین در جهان است.

عضو تجمع علمای مسلمان لبنان با اشاره به اخرین تحولات و رویدادهای داخلی لبنان گفت: تصویب سریع بیانیه وزارتی نشان دهنده عزم راسخ دولت در حل هر چه سریعتر مشکلات پس از طی یک دوران نسبتا طولانی است.

وی افزود: کشور با مشکلات مختلف به ویژه در زمینه های اقتصادی و معیشتی دست و پنجه نرم می کند که مردم در انتظار حل چنین بحران های هستند.

امام جمعه شهر صیدا مبارزه با فساد را مهم توصیف کرد و بیان داشت: با هر شخصی که به بیت المال دست درازی و مصالح شخصی را بر مصالح عمومی مقدم کند باید مقابله و کشور را از حالت رکود خارج کرد./994/ب902/ف

ارسال نظرات