۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۷
کد خبر: ۵۹۶۸۲۵
العربی الیوم نوشت؛

انقلاب اسلامی ایران، آغازی بر پیروزی‌های سریالی در مقابله با رژیم صهیونیستی

انقلاب اسلامی ایران، آغازی بر پیروزی‌های سریالی در مقابله با رژیم صهیونیستی
یک وبسایت سوری طی گزارشی با عنوان 40 سال شکست استکبار جهانی در مقابل ایران نوشت: انقلاب اسلامی آغاز پیروزی‌های سریالی در مقابله با رژیم صهیونیستی است.

به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، یک وب سایت سوری در آستانه چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گزارشی تحت عنوان «40 سال شکست استکبار جهانی در مقابل ایران» منتشر کرد.

«العربی الیوم» در این گزارش آورده است: پیروزی انقلاب اسلامی ایران آغازی بر دگرگونی معادله ها در منطقه برای مقابله با رژیم صهیونیستی و حد فاصل میان دوره شکست و پیروزی در مقابل این رژیم است؛ پیروزی هایی که با حمایت ایران از مقاومت در فلسطین، لبنان و سوریه رقم خورد.

براندازی رژیم شاه، آغازی بر پیروزی های سریالی در خاورمیانه در مقابله با رژیم صهیونیستی است. در واقع پیروزی انقلاب در ایران ضمن اینکه به برپایی نظام جمهوری اسلامی انجامید، یک پروژه منطقه ای نیز شکل داد که کاملا در تضاد با نقشه های آمریکا در منطقه بود.

این انقلاب به رغم توطئه های استکبار جهانی، جنگ اقتصادی 40 ساله از سوی آمریکا و جنگ صدام علیه ایران به راه خود ادامه داد و ارزیابی های سازمان اطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی، «امان» را بی نتیجه گذاشت؛ زیرا امان انتظار داشت که طی 20 ماه جنگ با ایران، نظام این کشور ساقط شود./983/ب902/ف

ارسال نظرات