۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۳
کد خبر: ۵۹۶۸۶۲
مؤسس حوزه علمیه پاکدشت:

ملت با استقامت پای انقلاب خواهند ایستاد

ملت با استقامت پای انقلاب خواهند ایستاد
امام جمعه پاکدشت گفت: مردم امسال باحضور باشکوه نشان خواهند داد با صبر و استقامت پای انقلاب خود ایستاده اند و ان شاءالله نصرت الهی محقق خواهد شد.

حجت الاسلام حسن لزومی امام جمعه پاکدشت در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اظهار اینکه در دنیا یک کشور مستقل وجود دارد، گفت: راز و رمز اینکه دشمنان با دشمنی می‌کنند این است که کشور ایران کاملاً مستقل است.

وی با اذعان به اینکه ما تا آخرین قطره خون خود از انقلابمان دفاع می‌کنیم، افزود: دشمنان جمهوری اسلامی بدانند بسیج و نیرو‌های مسلح ایران بازوان جمهوری اسلامی و قدرت ملت ایران هستند، دشمنان دلخوش به محاسبات اشتباه خود نباشند.

مؤسس حوزه علمیه امام صادق (ع) پاکدشت با اشاره به لزوم حضور حداکثری مردم در راهپیمایی، روز ۲۲ بهمن امسال را دارای اهمیت فراوان دانست و مطرح کرد: مردم امسال با حضور با شکوه خود نشان خواهند داد با صبر و استقامت پای انقلاب خود خواهند ایستاد و انشاء الله نصرت الهی محقق خواهد شد.

امام جمعه پاکدشت با اعلام اینکه مردم ما همیشه برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن آماده بوده اند، بیان کرد: مسؤولان هم باید در کنار مردم برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این مراسم آمادگی همه‌جانبه داشته باشند.

استاد درس خارج حوزه با تأکید بر اینکه اگر چه در فشار و گرانی هستیم، به مشکلات انکارنشدنی حال جامعه اشاره کرد و گفت: اگر کسی بتواند در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور یابد، ولی نیاید؛ جایز نیست، اگر مشکلی هست نباید با ۲۲بهمن تسویه حساب کرد.

رییس شورای فرهنگ عمومی پاکدشت با اظهار اینکه امام جمعه التماس نمی‌کند، ابراز داشت:، اما امام جمعه خاک پای راهپیمایان را سرمه چشم هایش خواهد کرد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی پاکدشت در پایان با اعلام اینکه راهپیمایی امسال در پاکدشت همچون گذشته از ساعت ۱۰ صبح از میدان آزادگان (شعبه نفت) آغاز می‌شود، مطرح کرد: در ادامه با گذر از خیابان مطهری در میدان معلم گرد هم می‌آییم و مراسم با سخنرانی امیر سید کمال پیمبری رییس اداره ورزش ستاد کل نیروی‌های مسلح و قرائت قطعنامه به پایان خواهد رسید./۸۰۴/ت310/ب1

ارسال نظرات