۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۹
کد خبر: ۵۹۶۸۱۶
امام جمعه شریف آباد:

آزادی خواهان انقلاب اسلامی را الگوی خود قرار داده اند

آزادی خواهان انقلاب اسلامی را الگوی خود قرار داده اند
حجت الاسلام خداپرست حضور مردم را سبب تقویت جنبش‌ بیدارى اسلامى و انسانی در شرق و غرب دانست و گفت: آزادی خواهان، انقلاب ما را الگوی خود قرار داده اند.

حجت الاسلام قاسم خداپرست امام جمعه شریف آباد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، روز ۲۲ بهمن را روز تجلى حکومت الهی، توحیدی و نفی طاغوت خواند و گفت: پس از سال‌ها مجاهدت و رشادت این روز از طرف خداوند و به رهبری امام خوبی‌ها امام خمینی (ره) به ملت ستم کشیده ایران هدیه شد.

مسؤول ستاد بازسازي عتبات عاليات شريف آباد در ادامه شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن را شکر نعمت انقلاب و نظام اسلامی و قدردانی از این هدیه الهی دانست و افزود: ملت با حضور در این روز با آرمان‌هاى امام (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تجدید بیعت کرده چرا که راهپیمایی این روز از اصول و اهداف انقلاب اسلامی و نشانه اقتدار ملت است.

استاد حوزه بیان کرد: امروز تلاش استکبار جهانی و نظام سلطه با اعمال فشارهاى اقتصادی و تشدید تحریم‌ها و تهدیدات برای نا امیدی، نارضایتی و ایجاد اغتشاش در کشور است و دشمن در این راه از انجام هیچ حربه‌ای دریغ نمی‌کند.

مدیر سابق حوزه علمیه پاکدشت بروز اختلاف بین مردم و حاکمیت را آرزوی دیرینه دشمن دانست و ابراز داشت: اما به لطف خدا مردم با حضورشان در روز ۲۲ بهمن باطل السحر کلیّه سناریو‌ها و برنامه‌هاى دشمن خواهند شد و نشان خواهند داد که هیچ گزینه‌اى اعم از تهدید نظامى و تحریم اقتصادى در برابر اراده ملت ایران اثربخش نیست.

حجت الاسلام خداپرست در پایان حضور باشکوه مردم در راهپیمایی را موجب تقویت و امید آفرینی جنبش‌های بیدارى اسلامى در کشورهاى منطقه و حتى بیدارى انسانی، آزادی خواهی و ظلم ستیزی در اروپا و آمریکا دانست و افزود: آزادی خواهان سراسر عالم امروز انقلاب اسلامی را الگوی پایمردى و استقامت ملت‌های خویش قرار داده اند./۸۰۴/ت310/ب1

ارسال نظرات