۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۷
کد خبر: ۵۹۷۰۲۰
همزمان با سراسر کشور؛

طنین الله اکبر در 58 نقطه مازندران طنین انداز شد

طنین الله اکبر در 58 نقطه مازندران طنین انداز شد
راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن از ساعت ۹:۳۰ صبح امروز در ۵۸ نقطه مازندران آغاز شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن از ساعت ۹:۳۰ صبح امروز در ۵۸ نقطه مازندران آغاز شد.
 
بر اساس این گزارش، مردم ولایت مدار و علوی تبار مازندران از غرب تا شرق استان با وجود هوای سرد و بارانی با حضور بی نظیر خود حماسه ماندگار دیگری خلق کردند.
 
این گزارش می‌افزاید، مردم مرکز استان مازندران نیز همانند سایر شهر‌های کشور از نخستین ساعات صبح امروز مسیر میدان ساعت، میدان ابن شهرآشوب، خیابان فردوسی، بلوار آزادی را تا میعادگاه راهپیمایی امروز یعنی میدان امام خمینی (ره) ساری طی کردند.
 
بر اساس این گزارش، مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه ساری بار دیگر با این حضور گسترده و حماسی خود در چهل سالگی انقلاب ثابت کردند که همچنان در راه انقلاب، ولایت و رهبری ثابت قدم هستند.
 
این گزارش می‌افزاید؛ حضور چهره‌های مختلف سیاسی با گرایش و تفکر مختلف در راهپیمایی امروز ساری قابل توجه بوده است و این نشان می‌دهد که هر فردی با هر گرایش و تفکر سیاسی در چنین روزی تنها به انقلاب و نظام اسلامی می‌اندیشد.
 
بر اساس این گزارش، مردم ولایت مدار ساری امروز ثابت کردند که از جنگ و تحریم هیچ هراسی ندارد و این مردم از نسل و نژاد شهدای هسته‌ای و مدافع حرم هستند و عاشق امنیت و استقلال ایران اسلامی هستند و همواره مدافع انقلاب و آرمان های نظام اسلامی خواهند بود.
 
گفتنی است؛ قرار تا دقایقی دیگر فرهاد دژپسند، وزیر اقتصاد و دارایی کشور در مراسم راهپیمایی 22 بهمن ساری سخنرانی کند./950/پ203/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات