۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۹
کد خبر: ۵۹۷۱۱۰
معاون ستاد کل نیرو‌های مسلح:

سرمایه‌های داخلی ما را از نگاه به بیرون بی نیاز کرده است

سرمایه‌های داخلی ما را از نگاه به بیرون بی نیاز کرده است
امیر پیمبری گفت: وقتی با تکیه به سرمایه‌ داخلی قادریم کشور را اداره کنیم، لزومی ندارد چشم به بیگانه دوخته باشیم آنها هیچگاه خیرخواه مردم ما نبوده اند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، امیر سید کمال پیمبری رییس اداره ورزش و آمادگی جسمانی کل نیرو‌های مسلح امروز در جمع راهپیمایان روز ۲۲ بهمن در پاکدشت با اظهار اینکه مردم در طول این ۴ دهه عمر انقلاب اسلامی با تمام وجود از انقلاب اسلامی پاسداری کردند، گفت: به لطف خدا و با درایت مقام معظم رهبری و حضور همیشه در صحنه مردم ایران اسلامی امروز در جایگاه مهمی در منطقه و در دنیا قرار داریم.

وی ادامه داد: به آمریکا و عربده کشی‌های آنان توجه نداشته باشید، انقلاب ما از سال ۱۳۵۷ تا کنون پایه‌های کفر را به لرزه انداخته است، رفتار امروز انان حاصل شکست مفتضحانه انان در منطقه است.

معاون ستاد کل نیرو‌های مسلح با اشاره به شعار "استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی"، بیان کرد: ما قبل از انقلاب از در هیچ حوزه‌ای از استقلال برخوردار نبودیم، حتی برنامه‌های سیاسی و اجرایی ما در سفارت آمریکا و انگلیس نوشته می‌شد، امروز همه تجهیزات نظامی ما به دست جوانان خودمان تهیه می‌شود در صورتی که قبل از انقلاب این گونه نبود.

وی با ابراز اینکه مردم با استقامت و صبر در برابر دنیای کفر ایستدگی می‌کنند، افزود: نیرو‌های مسلح هم امروز به برکت خون شهدا در کنار مردم شهیدپرور ایران اسلامی مقتدارنه حافظ امنیت کشور هستند.

پیمبری به دیگر دستاورد‌های انقلاب اسلامی اشاره کرد و ابراز داشت: در زمان حکومت پهلوی پزشکان خارج در کشور طبابت می‌کردند، اما این در حالی است که امروز شاهد حضور توریسم پزشکی در کشور هستیم.

وی با یادآوری اینکه مردم ایران وسیله آزمایش کردن تولیدات غربی‌ها بودند، افزود:، اما دشمن امروز با امکانات رسانه‌ای و بوق‌های تبلیغاتی، حقیقت را طور دیگر نمایش می‌دهد.

رییس اداره ورزش نیرو‌های مسلح درباره اوضاع خفقان دوره طاغوت گفت: حتی اعضای یک خانواده در کنار هم نمی‌توانستند از سیاسیت حرفی بزنند و یا کتاب مورد علاقه خود را بخوانند در صورتی که امروز مردم ما از سیاسی‌ترین مردم دنیا هستند و از فهم سیاسی کم نظیری برخوردارند.

وی در تبیین اوضاع سیاسی کنونی، تشریح کرد: در کشور ما جمهوریت در کنار اسلامیت قرار دارد، همه مسؤولین ما به طور مستقیم یا غیر مستقیم از سوی ملت انتخاب می‌شوند.

این مقام مسؤول نظامی با اذعان به مشکلات حال جامعه، بیان کرد: مشکلات جامعه بی ربط به تحریم‌های ظالمانه دشمن نیست، اما بخشی از آن به خاطر ضعف مدیریتی برخی از مسؤولان ما است که بار‌ها رهبری این موضوع را به آنان گوشزد کرده است.

پیمبری در پایان مطرح کرد: ما امروز با تکیه به سرمایه‌های داخلی قادر هستیم کشورمان را اداره کنیم، لزومی ندارد که دیگر چشم به بیگانه دوخته باشیم، دشمن، دشمنی و کینه توزی خود را ثابت کرده است، آن‌ها هیچگاه خیرخواه مردم ما نبوده اند./۸۰۴/پ310/ب1
ارسال نظرات