۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۱
کد خبر: ۵۹۷۴۳۴
حجت الاسلام والمسلمین رئیسی:

عاملان جنایت تروریستی در زاهدان از دست انتقام شدید الهی درامان نخواهند بود

عاملان جنایت تروریستی در زاهدان از دست انتقام شدید الهی درامان نخواهند بود
نماینده مردم خراسان جنوبی در مجلس خبرگان رهبری گفت: بی تردید عاملان جنایت هولناک زاهدان از دست انتقام شدید الهی در امان نخواهند بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم، نماینده مردم خراسان جنوبی در مجلس خبرگان رهبری در پی حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان پیام تسلیتی صادر کرد.

مت این پیام بدین شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

دو روز پس از خلق حماسه کم نظیر حضور مردم عزتمند ایران در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و به رخ کشیدن وحدت و انسجام ملی و انفعال و سرخوردگی دشمنان و بدخواهان، در اقدامی حقیر و جنایت آمیز، جمعی از فرزندان برومند این مرز و بوم توسط مزدوران وابسته به آمریکا و اذناب او در منطقه، به شهادت رسیدند.

بی تردید عاملان این جنایت هولناک از دست انتقام شدید الهی در امان نخواهند بود و خون شهدای مظلوم این حادثه تروریستی، دامان مستکبران عالم و ایادی خبیث آنها را خواهد گرفت.

اینجانب ضمن عرض تبریک و تسلیت به محضر فرماندهی معظم کل قوا، خانواده‌های عزیز و همرزمان این شهدای والای قدر، در جوار مضجع شریف رضوی، صحت و شفای عاجل مجروحان این جنایت و صبر و اجر جزیل بازماندگان را از درگاه ایزد منان خواستارم./9314/د102/ب1

سید ابراهیم رئیسی

۲۴ بهمن ۱۳۹۷

هادی رحیمی
ارسال نظرات