۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۹
کد خبر: ۵۹۷۴۶۶
رییس سازمان تبلیغات اسلامی:

ذات انقلاب اسلامی پیشرفت است

ذات انقلاب اسلامی پیشرفت است
حجت الاسلام والمسلمین قمی گفت: ذات انقلاب اسلامی پیشرفت است و این پیشرفت تا روزی که این انقلاب را به دست صاحب انقلاب جهانی تحویل دهیم، ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری رسا از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی در آیین چله انقلاب اسلامی در تبریز اظهار داشت: هرآن چیزی که انقلاب اسلامی را به پیروزی رسانده است، مسیر رسیدن به قله را برای آن هموار می کند.

وی افزود: نقش بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی و آرمان ها، هویت و قیامش در پیروزی انقلاب اسلامی بی بدیل است، همچنین پایمردی ایرانیان بر آرمان های رهبر خود نیز اصلی ترین عوامل به پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی در سال‌ ۵۷ بود.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی در ادامه با اشاره به اهمیت مردم سالاری دینی در اسلام ابراز کرد: امام خمینی(ره) نمونه ای کامل از یک فرد مردم سالار دینی بودند، که با باور قلبی به مردم، اسلام ناب عاشورایی را به جهانیان نشان دادند.

حجت الاسلام والمسلمین قمی افزود: در طول تاریخ شاهد بوده ایم، زمانی که سردمداران حکومتی به مردم اعتماد قلبی پیدا کنند، به پیشرفت و رشد دست می یابند و زمانی که اعتماد مسئولین نسبت به مردم صلب شود، کشور رو به زوال حرکت می کند.

وی در ادامه هنر اصلی امام خمینی(ره) را وحدت دانست و تصریح کرد: وحدت بین شیعه و سنی، حوزه و دانشگاه و وحدت بین گروه های مختلف دانشگاهی، تنها محدود نمونه هایی از وحدت طلبی های امام راحل(ره) هستند، بطوری که در جامعه امروزی باید از اختلافات کاسته و به وحدت اضافه کنیم.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی همچین، مساجد را نماد اتحاد در مفاهیم اسلام خواند و ابراز کرد: مساجد در فرهنگ ایرانی-اسلامی مانند سنگری در مقابل دشمنان هستند، که کاستی های مساجد هیچ تغییراتی در این مسئولیت مساجد ایفا نمی کنند و بار سنگین مساجد به دوش انجمن های اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین قمی عنوان کرد: مسئولین می بایستی خود را با نقد ها و مطالبه های با حق مردم تطابق دهند. بدون شک تا زمانی که ظلم در جهان ریشه دوانده است، مبارزه ادامه دارد و تا زمانی که مبارزه ادامه دارد، نام جمهوری اسلامی ایران می درخشد.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی ادامه داد: همانگونه که در زمان انقلاب اسلامی، ایرانیان به آبادی محله خود فکر می کردند، ولی امام خمینی(ره) به مستضعفین جهان می اندیشیدند. ذات انقلاب اسلامی پیشرفت است، و این پیشرفت تا روزی که این انقلاب را به دست صاحب انقلاب جهانی تحویل دهیم، ادامه خواهد داشت./935/د103/ب1

مرتضی شفیعی
ارسال نظرات