۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۹
کد خبر: ۵۹۷۸۹۶
امام جمعه فاروج:

مسؤولان از ظرفیت جوانان در عرصه‌های مختلف کشور استفاده کنند

مسؤولان از ظرفیت جوانان در عرصه‌های مختلف کشور استفاده کنند
امام جمعه فاروج گفت: همان‌گونه که رهبری در بیانیه اخیر تأکید کردند باید مسؤولان بیش از پیش از ظرفیت جوانان در عرصه‌های مختلف کشور استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام نایب علی نوروزی، امام جمعه فاروج، شامگاه امروز در دیدار با شماری از مسؤولان، با اشاره به اهداف صدور بیانیه رهبر معظم انقلاب که در رسانه‌ها با عنوان گام دوم انقلاب اسلامی عنوان شده، اظهار کرد: نگاه ویژه رهبر معظم انقلاب به جوانان این نظام است.

وی ادامه داد: همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب هم تأکید کرده‌اند باید مسؤولان نظام از ظرفیت جوانان در عرصه‌های مختلف استفاده و کارها را به جوانان بسپارند. ‌

حجت‌الاسلام نوروزی با اشاره به اهداف صدور بیانیه دوم رهبر معظم انقلاب، گفت: این بیانیه به عنوان چراغ راهی برای انقلاب و مردم در خصوص گام دوم حرکت انقلاب اسلامی و همچنین آغاز دهه پنجم انقلاب با پشتوانه مردم و تکیه بر جوانان است.

وی خاطرنشان کرد: ۲۲ بهمن جهاد بزرگ بوده و برای ادامه این جهاد بزرگ هفت سرفصل مهم از سوی رهبری معظم انقلاب ترسیم و تبیین شد.

حجت‌الاسلام نوروزی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حادثه تلخ تروریستی شهادت جمعی از پاسداران توسط دشمنان تکفیری، گفت: دشمنان این نظام بدانند با این اقدامات نمی‌توانند ملت ما را از انقلاب و نظام دور کنند و مردم ما آگاه‌تر از همیشه از این نظام و سرزمین دفاع می‌کنند.‌

وی با تسلیت شهادت جمعی از پاسداران افزود: این اقدام آن‌ها تازگی ندارد و نشان از عظمت انقلاب اسلامی و زبونی دشمنان این نظام است؛ پس همه با هم این اقدام را محکوم کرده و علو درجات برای شهدای عزیز این حادثه و صبر و شکیبایی برای خانواده‌های آن‌ها از خداوند مسئلت داریم.

حجت‌الاسلام نوروزی این جنایت را نشانه‌ای دیگر از شکست آمریکا دانست و گفت: دشمنان در چهار دهه گذشته از عمر انقلاب و نظام از تمام ابزارها و روش‌ها برای ضربه زدن به نظام اسلامی استفاده کرده‌اند؛ اما به فضل الهی و حضور و بصیرت مردمی و رهبری داهیانه ولی فقیه، همواره از این ملت و انقلاب شکست می‌خورند.

گفتنی است، در بیست و چهارم بهمن، گروه تروریستی جیش‌العدل(جیش الظلم) با استفاده از خودروی مملو از مواد منفجره، یک حمله انتحاری علیه اتوبوس حامل نیروهای قرارگاه قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جاده خاش- زاهدان انجام داد که در اثر آن 27 نفر به شهادت رسیده و 13 تن زخمی شدند./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات