۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۶
کد خبر: ۵۹۷۹۲۴
حجت الاسلام برقراری:

هدف شیعیان زمینه سازی برای ظهور باشد

هدف شیعیان زمینه سازی برای ظهور باشد
امام جمعه ملایر گفت: برای ظهور امام زمان و پایان دادن به انتظارات، شیعیان باید زمینه این حضور را فراهم کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان حجت الاسلام محمد باقر برقراری امام جمعه ملایر شب گذشته در مسجد امام زاده عبدالله با اشاره به هدف والای انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: زمانی که آقای منتظری به حضرت امام خمینی نامه نوشت که جواب این خونهای ریخته شده را چه کسی خواهد داد امام فرمودند ما سر سوزنی پشیمان نیستیم چرا که به دنبال رسیدن به هدف خود هستیم.

وی انقلاب اسلامی را زمینه ساز ظهور حضرت حجت (عج) عنوان کرد و گفت: برای ظهور امام زمان و پایان دادن به انتظارات شیعیان باید زمینه این حضور را فراهم کنیم.

حجت الاسلام برقراری با اشاره به حضور نیروهای مقاومت در منطقه و در نزدیکی مرزهای صهیونیست ها یادآور شد: کربلا هدف نبود بلکه مسیری است که رسیدن به قدس را تسهیل می بخشد.

وی به یاوه گویی های رییس جمهور آمریکا اشاره کرد و گفت: در ۴۰ سالگی انقلاب باید خدا را شکر کنیم که یک فرد قمار باز و احمق همه نقشه های حودی را لو می دهد.

امام جمعه ملایر با بیان این که اگر دشمن دست به سمت ماشه ببرد تلاویو را نابود خواهیم کرد افزود: موشک های حماس در عرض ۲۰ ثانیه و لبنان یک دقیقه به تلاویو خواهد رسید.

وی تصریح کرد: صهیونیست ها که دیدند توانایی مقابله با ایران را ندارند داعش را به وجود آوردند اما مردم سوریه و عراق در دوران جنگ به ایران پیام فرستادند که به داد ما برسید و از ایران کمک خواستند.

حجت الاسلام برقراری تاکید کرد: سردار سلیمانی به همراه جمعی از فرماندهان و مستشاران با حضور در منطقه دشمنان اسلام را نابود و وادار به عقب نشینی کردند./979/پ310/ب1

هادی شاملو
ارسال نظرات