۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۸
کد خبر: ۵۹۸۱۶۹
همزمان با اول اسفندماه؛

جلسه هم اندیشی مسؤولان مدرسه علمیه نرجس خاتون شهریار برگزار شد

جلسه هم اندیشی مسؤولان مدرسه علمیه نرجس خاتون شهریار برگزار شد
جلسه هم اندیشی مسؤولان مدرسه علمیه خواهران نرجس خاتون(س) شهریار و حجت الاسلام والمسلمین کبیریان مدیر حوزه علمیه خواهران استان تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نشست گرم و صمیمانه هم اندیشی مسؤولان مدرسه علمیه خواهران نرجس خاتون(س) شهریار با حجت الاسلام والمسلمین کبیریان مدیر حوزه علمیه خواهران استان تهران امروز در همین حوزه برگزار شد.

گفتنی است در این نشست حجت الاسلام والمسلمین موسی سالمی تولیت مدرسه علمیه خواهران نرجس خاتون(س) شهریار، خانم علیزاده مدریت محترم، معاونان و هیات امنای مدرسه حضور داشتند.

براساس این گزارش این جلسه به منظور اخذ نظرات و ایده های نو و خلاق مدیران و مسؤولان مدرسه علمیه خواهران نرجس خاتون(س) شهریار و نحوه پیاده سازی آن در سایر حوزه‌ها و همچنین رفع مشکلات احتمالی این حوزه برگزار شد.

گفتنی است در این نشست حجت الاسلام والمسلمین کبیریان در این جلسه با تاکید بر اینکه مسؤولان و اساتید حوزه باید پیشرفت اخلاقی طلاب را در کنار پیشرفت تحصیلی آنان مورد توجه قرار دهند، ابراز کرد: از جمله طرح هایی که در جلسات متعدد با حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور مدیر حوزه های علمیه خواهران داشتیم وی با تاکید بر اجرایی کردن کلاس اخلاق عمومی در رده دروس آموزشی، اخلاق مداری را از مهمترین رسالت حوزه های علمیه بیان کرد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان تهران پرورش و تربیت مشاور را از اولویت های مهم در حوزه های علمیه بر شمرد و تاکید کرد: ایجاد و راه اندازی مراکز مشاوره از سوی طلاب می تواند در کاهش آسیب‌های اجتماعی بسیار نقش آفرین باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از ره آورد دیگر حوزه های علمیه می توان به تشکیل کانون ها و دانش آموختگان اشاره کرد که در این کانون ها دانش آموختگان افزون بر مهارت های کسب شده طی چند سال می توانند توانایی تبلیغ دین را در سطح جامعه به دست بیاورند./813/پ202/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات