۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۲
کد خبر: ۵۹۸۶۰۸
سه شنبه هفته جاری؛

همایش «انقلاب اسلامی، کارآمدی، فرصت‌ها و چالش‌ها» برگزار می‌شود

همایش «انقلاب اسلامی، کارآمدی، فرصت‌ها و چالش‌ها» برگزار می‌شود
همایش ملی «انقلاب اسلامی، کارآمدی، فرصت‌ها و چالش‌ها» با همکاری نهادهای حوزوی و دانشگاهی هفتم اسفند در تبریز برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت‌الاسلام سعید علیزاده، دبیر اجرایی همایش ملی «انقلاب اسلامی، کارآمدی، فرصت‌ها و چالش‌ها» در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این همایش با حضور پژوهشگران و محققانی از سراسر کشور سه شنبه هفته جاری هفتم اسفند از ساعت 8 صبح در تالار وحدت دانشگاه تبریز برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه دبیرخانه همایش از خرداد ماه سال جاری فعالیت خود را آغاز کرده است، خاطرنشان کرد: قرار است طبق هماهنگی‌های انجام شده، نتایج همایش در مجامع علمی، حوزوی، دانشگاهی و نهادهای مختلف مورد استفاده قرار گیرد.

حجت الاسلام علیزاده با بیان این‌که برگزاری این همایش علمی می‌تواند سرآغازی در راستای گام دوم انقلاب اسلامی باشد، افزود: این همایش می‌تواند در سایه بیانیه رهبر معظم انقلاب در گام دوم انقلاب منجر به فعالیت‌های علمی در این رابطه شود و آذربایجان را پیشگام در تحقق منویات رهبری کند.

وی با بیان این‌که برگزاری این همایش گامی در راستای تمدن‌ سازی نوین اسلامی به عنوان یکی از شاخص ‌های مورد اشاره رهبری است، تصریح کرد: از استان‌ های سراسر کشور مقالاتی برای شرکت در این همایش ارسال شده است.

دبیر اجرایی همایش ملی «انقلاب اسلامی، کارآمدی، فرصت‌ها و چالش‌ها» با اشاره به استقبال چشمگیر پژوهشگران از این همایش گفت: تلاش می شود با برگزاری دوره‌های بعدی همایش در سطح ملی و بین‌اللملی، دانشگاه تبریز را قطب علمی تبیین علمی و پژوهشی مسائل انقلاب اسلامی قرار داد.

حجت الاسلام علیزاده با بیان این‌که کاربردی کردن مقالات و محتوای ارائه شده در همایش از جمله اولویت‌های مهم دست اندرکاران است، گفت: مقالات منتخب در مجلات علمی و پژوهشی مطرح چاپ خواهد شد./935/د103/ب1

مرتضی شفیعی
ارسال نظرات