۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۸
کد خبر: ۵۹۸۷۸۶
جهاد اسلامی:

صهیونیستها را در صورت ارتکاب هرگونه حماقتی غافلگیر خواهیم کرد

صهیونیستها را در صورت ارتکاب هرگونه حماقتی غافلگیر خواهیم کرد
سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین به رژیم صهیونیستی هشدار داد رزمندگان مقاومت، دشمن را در صورتی ارتکاب هرگونه حماقتی غافلگیر خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا، سخنگوی نظامی گردان‌های القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد این گردان‌ها، موشک‌های دقیقی را از نظر بُرد، قدرت انفجار و ویرانگری در اختیار دارد.

وی تصریح کرد مهندسان گردان‌های القدس توانسته‌اند موشک‌ها را به گونه‌ای توسعه بدهند که برد آن تا پس از شهر غصب شده نتانیا در سرزمین اشغال شده 1948 می‌رسد.

ابوحمزه بر اهمیت مسأله اسیران برای گردان‌های القدس تاکید کرد و گفت ما از هیچ تلاشی برای آزادسازی اسیران دریغ نخواهیم کرد،، رزمندگان گردان‌های القدس، آزادی اسیران را یک وظیفه شرعی و اخلاقی و انسانی می‌دانند، ما اسیر کردن نظامیان صهیونیست را برای مبادله با اسیران خود در داخل زندان‌های دشمن، وظیفه خود می‌دانیم.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی گردان‌های القدس،سخنگوی جنبش جهاد اسلامی خاطر نشان کرد گردان‌های القدس از طریق مهندسانش توانسته است موشک‌هایش را توسعه دهد به گونه‌ای که تل الربیع اشغالی و نتانیا و ما بعد نتانیا را هم می‌تواند هدف قرار دهد.

وی خاطر نشان کرد ما می‌توانیم اعلام کنیم که موشک‌های دقیقی را از نظر برد و قدرت انفجاری و تخریبی در اختیار داریم که فقط خداوند از آن آگاه است، آنچه با زور گرفته شده تنها با زور بازپس گرفته خواهد شد.

ابوحمزه، دشمن صهیونیستی را به غافلگیری‌هایی تهدید کرد که یگان موشکی گردان‌های القدس برای پاسخ به هر حماقتی که دشمن مرتکب شود، آماده کرده است به طوری که شهرها و شهرک‌های اشغالی را به جهنم تبدیل خواهد کرد.

وی اظهار داشت دشمن صهیونیستی هیچ جایی در هیچ نقطه از سرزمین فلسطین ندارد و یا از این سرزمین مبارک دور رانده می‌شود و یا ضربات دردناک پیاپی را دریافت خواهد کرد./847/ب101/ف

منبع: تسنیم

ارسال نظرات