۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۹
کد خبر: ۵۹۸۸۱۵
رییس دفتر عقیدتی سیاسی رهبر انقلاب:

دشمنان به دنبال فتنه جدیدی در کشور هستند

دشمنان به دنبال فتنه جدیدی در کشور هستند
حجت الاسلام والمسلمین سعیدی گفت: دولت آمریکا به دنبال تضعیف سرمایه‌های کشور است و به صفر رساندن درآمد نفت و گاز از اهداف آمریکا شمرده می‌شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین علی سعیدی رییس دفتر عقیدتی سیاسی رهبر انقلاب امروز صبح در مصلی بزرگ امام علی (ع) در یادواره شهدای روحانیت کرمان، گفت: هوشیاری و بصیرت برای مردم در اولویت فعالیت های روحانیان قرار گیرد.
 
وی افزود: دشمنان اسلام به دنبال فتنه‌های جدید همچون فتنه ۸۸ در کشور هستند که مردم باید با بصیرت و عمل کردن به توصیه‌های رهبری خود را از فتنه‌های دشمنان حفظ کنند.
 
حجت الاسلام والمسلمین سعیدی با اشاره به این که دشمنی با آمریکا همیشه ادامه داد، ابراز داشت: قدرت آمریکا امروزه به سمت فروپاشی بوده و اختلاف بین احزاب در آمریکا به اوج خود رسیده است.
 
رییس عقیدتی سیاسی دفتر مقام معظم رهبری اظهار داشت: دولت آمریکا به دنبال تضعیف سرمایه‌های کشور است و به صفر رساندن درآمد نفت و گاز از اهداف آمریکا شمرده می‌شود.
 
وی با بیان اینکه همه رؤسای جمهور آمریکا چهره ای واحد دارند، بیان داشت: سرمایه‌های زیادی در کشور وجود دارد که مسؤولان باید به راحتی سرمایه‌های کشور را به دشمن نفروشند و به خوبی از آن‌ها استفاده کنند.
 
حجت الاسلام والمسلمین سعیدی با توجه به این که جریان‌های غربگرایانه در کشور روز به روز در حال افزایش بوده، خاطرنشان کرد: متحد بودن مسؤولان و مردم سبب می‌شود که دشمن به کشور نفوذ نکند و می‌توانیم با همبستگی دشمنان را از کشور خارج کنیم.
 
استاد حوزه و دانشگاه بیان داشت: کشور ایران امروز در عرصه جنگ نرم و شبیخون‌های فرهنگی قرار دارد و دشمن می‌خواهد در ذهن مردم نظام اسلامی را بدبین کند.
 
حجت الاسلام والمسلمین سعیدی با اشاره به این که یکی از عوامل فتنه شدن در کشور به بعضی از افراد داخلی برمی گردد، اظهار داشت: برخی از مردم و مسؤولان با شعار و حرف‌های بی جا در رابطه با نظام صحبت‌هایی را می‌کنند که زمینه فتنه شدن در کشور را فراهم می‌کنند.
 
وی ابراز داشت: آمریکا با فشار اقتصادی، تحریم، و عملیات روانی به دنبال از بین بردن وحدت بین مسؤولان و مردم بوده، خاطرنشان کرد: خارج شدن از برجام اولین قدم برای فتنه ۹۸ از سوی آمریکا است.
 
حجت الاسلام والمسلمین سعیدی با توجه به این که اروپا همچون آمریکا دشمنی دیگر برای کشور ایران محسوب می‌شود، بیان داشت: نمایندگان مجلس همچون دولت توان برآورده کردن خواسته‌های مردم و رهبری را ندارند، زیرا یکی از مهم‌ترین دستورات رهبر انقلاب اقتصاد مقاومتی بود، اما دولتمردان و نمایندگان فقط حرف زدند.
 
وی در پایان گفت: بهترین پشتوانه برای دولت و مجلس مردم و رهبری هستند و دولت بداند که تا زمانی که مردم و رهبری را دارند، نباید از دشمنان بترسد./۹۷۰۷/پ310/ب1
رضا دهقان زاده
ارسال نظرات