۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۰
کد خبر: ۶۰۲۰۹۶

اعلام اماکن اسکان اضطراری شهروندان شهر‌های سیل زده خوزستان

اعلام اماکن اسکان اضطراری شهروندان شهر‌های سیل زده خوزستان
اماکن اسکان اضطراری شهروندان شهر‌های سیل زده استان خوزستان اعلام شد.
به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، اماکن اسکان اضطراری شهروندان شهر‌های سیل زده خوزستان اعلام شد.

بر این اساس محل اسکان سیل زدگان شهر حمیدیه به ترتیب اردوگاه‌های شهید غلامی، شهید فرجوانی، ثامن الائمه و جوادالائمه (علیهم السلام) خواهد بود.

همچنین محل اسکان شهروندان بستانی، پادگان میشداغ است و شهروندان رفیع در سالن ورزشی و ۱۲۰ کلاس در مدارس شهرستان هویزه خواهد بود.

از سوی دیگر محل اسکان شهروندان سوسنگرد، پادگان‌های ۴۱ ثارالله، شهید حبیب الهی، شهید مسعودیان و سالن‌های ورزشی خانه جوان، ناصر خسرو، مجموعه قدس، مجموعه تختی شهرستان اهواز و پادگان شهدای هویزه است.

دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در اطلاعیه‌ای از نیاز فوری مناطق سیل‌زده به خدمات درمانی و لزوم همکاری متخصصان داوطلب در این مناطق خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است که با توجه به نیاز اردوگاه‌های اسکان سیل‌زدگان در مناطقی از استان به خدمات درمانی تخصصی، از کادر محترم پرستاری، پزشکان متخصص داخلی، اطفال و زنان داوطلب درخواست می‌گردد جهت شرکت در برنامه‌های درمانی سیل‌زدگان با شماره تلفن‌های ۳۳۱۱۴۵۰۰ و ۳۳۷۳۱۱۱۸ معاونت درمانی دانشگاه تماس حاصل نمایند و مشخصات و شماره تماس خود را اعلام تا برنامه‌ریزی لازم برای حضور آن‌ها صورت پذیرد./۹۴۵۶/د102/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات