۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۶
کد خبر: ۶۰۲۱۳۳
از سوی مجمع عالی حکمت اسلامی؛

نخستین کارگاه آموزشی آشنایی با فیلسوفان سیاسی مسلمان برگزار می شود

نخستین کارگاه آموزشی آشنایی با فیلسوفان سیاسی مسلمان برگزار می شود
مدیر اجرایی مجمع عالی حکمت اسلامی از برگزاری اولین کارگاه آموزشی کوتاه مدت آشنایی با فیلسوفان سیاسی مسلمان با ارائه اساتید برجسته حوزه فلسفه سیاسی خبرداد.

محمدباقر خراسانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به برگزاری اولین کارگاه آموزشی کوتاه مدت آشنایی با فیلسوفان سیاسی مسلمان از سوی گروه فلسفه سیاسی مجمع عالی حکمت اسلامی اظهار داشت: این کارگاه به جهت معرفی فیلسوفان مسلمانی است که در عرصه فلسفه سیاسی مباحثی را مطرح کرده اند.

دبیراجرایی مجمع عالی حکمت اسلامی با اشاره به اساتید و کارشناسان این دوره ابراز داشت: غالب اساتید از اعضای مجمع عالی حکمت اسلامی و از افراد شناخته شده در حوزه فلسفه و فلسفه سیاسی هستند و به بیان مهمترین موضوعات و معرفی شاخص ترین فیلسوفان مسلمان از صدر اسلام تا دوره معاصر می پردازند.

اولین کارگاه آموزشی آشنایی با فیلسوفان سیاسی مسلمان برگزار می شود

وی افزود: کارگاه فلسفه سیاسی اسلامی در اندیشه مستشرقان با ارائه حجت الاسلام محسن رضوانی برگزار می شود، نشست فارابی با حضور دکتر علیرضا صدرا و حجت الاسلام والمسمین حمید پارسانیا و کارگاه ابن سینا با حضور حجت الاسلام فیروزجایی و مرتضی یوسفی راد برگزار می شود.

خراسانی با اشاره به کارشناسان دیگر این دوره از کارگاه ها اضافه کرد: کارگاه شیخ اشراق با ارائه مهدی فدایی مهربان، کارگاه خواجه نصیرالدین طوسی با تدریس مرتضی یوسفی راد، کارگاه صدرالمتألهین شیرازی با ارائه شریف لک زایی و نشست علامه طباطبایی(ره) با بیان  حجت الاسلام یزدانی مقدم و حجت الاسلام مهدی امیدی برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: کارگاه فلسفه سیاسی امام خمینی(ره) با ارائه حجت الاسلام نجف لکزایی و مهدوی زادگان، کارگاه علامه جعفری(ره) با ارائه علیرضا صدرا و مرتضی یوسفی راد و کارگاه شهید مطهری(ره) با ارائه حجت الاسلام محمدحسین طالبی برگزار می شود.

مدیر اجرایی مجمع عالی حکمت اسلامی در بخش دیگری از این گفت‌وگو با اشاره به زمان برگزاری این کارگاه ها خاطرنشان کرد: بنا بر این است که اولین دوره کارگاه های آموزشی پنجشنبه ها ساعت ۸ تا ۱۲ باشد و تاریخ شروع کارگاه 22 فروردین ماه است.

وی در ادامه با اشاره به شرایط ثبت نام خاطرنشان کرد: این کارگاه ویژه طلاب پایه هشتم به بالا و دانشجویان دارای مدرک کارشناسی و بالاتر است و علاقه مندان برای ثبت نام می بایست مبلغ ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال به حساب شماره ۰۱۱۰۵۸۴۵۶۷۰۰۷ یا شماره کارت ۶۲۰۱-۹۹۰۲-۹۹۷۵-۶۰۳۷ بانک ملی به نام مجمع عالی حکمت اسلامی واریز کنند، البته در صورت حضور مستمر داوطلبان در این کارگاه و استفاده از محضر اساتید در پایان دوره، بخشی از وجه عودت داده می شود.

خراسانی اضافه کرد: علاقه مندان برای شرکت در این کارگاه های آموزشی کوتاه مدت می توانند از طریق لینک ثبت نام در پایگاه اطلاع رسانی مجمع عالی حکمت اسلامی تا تاریخ 21 فروردین ماه اقدام به ثبت نام کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن تلفن تماس: ۳۷۷۵۷۶۱۰ - داخلی ۱۲۵ تماس حاصل کنند./1330/ج

ارسال نظرات