۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۳
کد خبر: ۶۰۲۶۸۸
امام جمعه دامغان:

کینه آمریکا به سپاه، دشمنی با خط مقدم محور مقاومت است

کینه آمریکا به سپاه، دشمنی با خط مقدم محور مقاومت است
امام جمعه دامغان گفت: کینه آمریکا نسبت به سپاه پاسداران ناشی از نقش آفرینی این نیرو ولایی در خط مقدم محور مقاومت و شکست‌های پیاپی اهداف شوم دشمن است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در دامغان، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسینیان در خطبه‌های وحدت بخش و دشمن شکن نماز جمعه باشکوه این هفته دامغان که با حضور گسترده مردم دیندار این شهرستان در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد با اشاره به قرار گرفتن نام سپاه پاسداران از سوی ترامپ در شمار سازمان‌های تروریستی و همدلی و همراهی اقشار مختلف مردم غیور ایران اسلامی با سپاه در برابر این توطئه، اظهار داشت: جایگاه سپاه و بسیج در دل مردم آگاه ایران است.

امام جمعه دامغان با یادآوری بیان شریفی از امام سجاد (ع) مبنی بر اینکه خداوند دشمنان مؤمنین را از احمق‌ها قرار داده است، خاطرنشان کرد: اینکه ترامپ نهاد دفاعی دولتی و رسمی یک کشور را در لیست گروه‌های تروریستی قرار می‌دهد اقدامی مخالف قوانین بین المللی و نمایشی تبلیغاتی و انتخاباتی برای نتانیاهو جنایتکار و عملیانی روانی برعلیه سپاه و ملت ما است.

پاسداران فرزندان مقتدر و شهادت طلب ملت بزرگ ایران

خطیب نماز جمعه دامغان با بیان اینکه جانفشانی نیرو‌های سپاه در دوران دفاع مقدس، خدمات اجتماعی صادقانه سپاه، پیشگامی سپاه در جریان مبارزه با داعش، دفاع سپاه از امنیت و جان و ناموس ملت در مرز‌ها و اقصی نقاط کشور و ایثار مدافعان حرم و هنرنمایی الهی سپاه قدس در مبارزه با تروریست‌ها برکسی پوشیده نیست، افزود: پاسداران فرزندان شهادت طلب و مقتدر این ملت هستند و اقدام اخیر آمریکا وحدت و همدلی مردم ما را تقویت کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینیان دلیل کینه آمریکا نسبت به سپاه پاسداران را نقش آفرینی این نیرو ولایی در خط مقدم محور مقاومت و شکست‌های پیاپی اهداف شوم دشمن عنوان و تصریح کرد: سپاه به ویژه در سال‌های اخیر مانع رسیدن آمریکا به اهداف جنایتکارانه خود در سوریه و عراق و ... شده است و آن‌ها را زمین گیر نموده است.

آمریکا منفورترین دولت ها نزد مردم جهان است
 
وی دولت آمریکا را بزرگترین تروریست و منفورترین کشور‌ها در نزد ملت‌ها دانست و اضافه کرد: بمباران هیروشیما و کشتن ۲۲۰ هزار نفر، کشتار مسلمانان در یوگسلاوی سابق، ۱۸ سال قتل و عام مردم افغانستان به بهانه مبارزه با تروریسم، به وجود آوردن طالبان و القاعده و داعش و ..، حمله به هواپیمای مسافربری ایران و کشتن ۲۹۰ مسافر بیگناه، حمایت از منافقین و نقش آفرینی در ترور ۱۷ هزار نفر از هموطنانمان تنها شماری از جنایات آمریکا است.

امام جمعه دامغان در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت فرارسیدن ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و قدردانی از نقش آفرینی ارتش در کنار سپاه، بسیج و نیرو‌های مردمی و دولتی در کمک به سیل زدگان استان‌های مختلف کشور، گفت: توانمندی و اقتدار، خدمت رسانی و وظیفه شناسی، ایمان و اعتقاد، جایگاه مردمی و احترام به آرمان‌ها و ارزش‌های والای انسانی و اسلامی را از شاخصه‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

حضور فعال جوانان در همه عرصه‌ها رمز پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی

خطیب نماز جمعه دامغان همچنین با تبریک فرارسیدن سالروز ولادت فرخنده حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان، حضور فعال جوانان در همه عرصه‌ها را رمز پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی عنوان و خاطر نشان کرد: جوان برومند ایرانی باید محور تحرک جامعه اسلامی باشد و توانمندی و استعداد جوانان که در قله نیرو و رشادت قرار دارند در همه عرصه‌ها بکار گرفته شود.

گفتنی است، تأکید امام جمعه دامغان بر توجه مستمر به امر رونق تولید داخلی و حمایت از بخش تولید و ضرورت مقابله با فرهنگ نادست مصرف گرایی؛ و سفر مهم مقامات بلندپایه دولت اسلامی عراق به کشورمان و ضرورت بهره برداری از مشترکات عمیق فرهنگی، جغرافیایی، مذهبی دو ملت و کشور ایران و عراق در مسیر رشد، توسعه و امنیت از دیگر بخش‌های خطبه‌های نماز جمعه امروز دامغان بود./۹۷۷/پ210/ب1
جواد رمضانیان
ارسال نظرات