۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۸
کد خبر: ۶۰۳۰۲۲
اسکندری خبر داد؛

اجرای طرح شهید بهنام محمدی در چهارمحال و بختیاری با حضور ۱۱ طلبه خواهر

اجرای طرح شهید بهنام محمدی در چهارمحال و بختیاری با حضور ۱۱ طلبه خواهر
اسکندری از اجرای طرح تربیتی شهید بهنام محمدی در این استان با همکاری مدارس علمیه خواهران خبر داد و گفت: در این طرح ۱۱ طلبه خواهر استان همکاری خواهند داشت.
فاطمه اسکندری، معاون فرهنگی تبلیغی مدیریت حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، از اجرای طرح تربیتی شهید بهنام محمدی در این استان با همکاری مدارس علمیه خواهران خبر داد و گفت: این طرح از سوی معاونت تعلیم و تربیت سپاه استان در ۲۰ مدرسه دوره متوسطه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این طرح ۱۱ طلبه خواهر استان همکاری خواهند داشت، ادامه داد: این طلاب با حضور در مدارس آموزش و پرورش به کار تبلیغی، دینی، تربیتی و آموزشی می‌پردازند.

اسکندری با اشاره به اینکه برای اجرای این طرح مدارسی در نظر گرفته شده است که در نزدیکی آن‌ها مسجد وجود داشته باشد، خاطرنشان کرد: هدف اجرای طرح شهید بهنام محمدی، پیوند بین خانه، مدرسه و مسجد است چراکه هر کدام از این مکان‌ها می‌تواند نقش مهمی در رشد و پویایی و تربیت نوجوانان و جوانان داشته باشد.

معاون فرهنگی تبلیغی مدیریت حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به این که در این طرح به دنبال تربیت دانش آموزانی در تراز نظام اسلامی هستیم، گفت: تا زمانی که تربیت جوانان به مسجد ختم نشود، امور دینی و اعتقادی در جامعه نهادینه و فراگیر نمی‌شود و این یک اصل است.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه جوانان و نوجونان آینده سازان این مملکت هستند و به یقین نقش مهمی در ادامه مسیر انقلاب اسلامی خواهند داشت، تصریح کرد: اگر رهبر معظم انقلاب در تبین گام دوم انقلاب، نقش جوانان را بسیار پررنگ بیان کردند و ادامه راه انقلاب را به دست جوانان سپردند، این مهم تنها به به وسیله جوانان انقلابی، دینی و مهذب محقق خواهد شد.

وی حضور روحانیت در جمع دانش آموزان را یکی از مهمترین نیاز‌های امروز جامعه بیان کرد و افزود: باید در هر مدرسه یک طلبه و روحانی حضور داشته باشد تا دانش آموز به معنای واقعی کلمه در عرصه تعلیم و تربیت رشد پیدا کند که در این بین حوزه‌های علمیه خواهران استان آماده هر نوع همکاری هستند.

اسکندری با تأکید بر اینکه حوزه علمیه خواهران حضور فعال در جمع جوانان و نوجوانان را رسالت ذاتی خود می‌داند، خاطرنشان کرد: برای تحقق این مهم اقدام به برگزاری دوره‌های مختلف تربیت مربی کرده ایم تا نیرو‌های متخصص داشته و بتوانیم جوابگوی نیاز‌های روز جوانان و نوجوانان خصوصا در عرصه‌های اعتقادی باشیم./۹۴۵۷/ت310/ب1
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات