۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۸
کد خبر: ۶۰۳۵۰۱
مدیر حوزه های علمیه خواهران مطرح کرد؛

تشکیل دو ستاد خدمت رسان به سیل زدگان از سوی حوزه علمیه خواهران خوزستان

تشکیل دو ستاد خدمت رسان به سیل زدگان از سوی حوزه علمیه خواهران خوزستان
مدیر حوزه های علمیه خواهران گفت: برای خدمت رسانی بهتر به سیل زدگان ۲ ستاد یکی در اندیمشک و دیگری در اهواز تشکیل شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم بهجت پور، مدیر حوزه علمیه خواهران، ظهر امروز در بازدید از ستاد مردمی کمک رسانی به سیل زدگان با بیان اینکه شور بسیار ارزشمندی را در سطح استان شاهد هستیم، اظهار داشت: در ستادها، فعالیت‌های بسیار بانشاط و حس و حال یک جریان مردمی و ایثارگر مشاهده می‌شود که در خدمت به سیل زدگان از یکدیگر سبقت می‌گیرند.

مدیر حوزه های علمیه خواهران با بیان اینکه تعداد زیادی از خواهران با وسایل شخصی در میان سیل زدگان حضور پیدا کردند، عنوان داشت: سیل در خوزستان گسترده و حدود ۴۰۰ هزار نفر را تحت تأثیر قرار داده و زمین‌های کشاورزی بسیاری را نابود کرد؛ از این رو باید شاهد مدیریت درست باشیم.

این مقام مسؤول با بیان اینکه حوزه‌های علمیه خواهران و برادران در ستاد‌های هماهنگی با مرکزیت قم مشغول ارائه خدمات به سیل زدگان هستند، افزود: این ستاد‌ها که در استان‌ها نیز راه اندازی شدند، تلاش می‌کنند تا جریان حضور حوزه، پیگیری مسائل فرهنگی و حمایت‌های خدماتی از سیل زدگان در سطح کشور به ویژه استان‌های خوزستان، لرستان و گلستان را دنبال کنند.

حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور ادامه داد: امروز که در خدمت مدیران استانی ستاد سیل حوزه‌های علمیه بودیم شاهد عملکرد رضایت بخش هستیم از سوی دیگر استان‌های پشتیبان را برای خوزستان در نظر گرفتیم تا در یک فاصله طولانی مدت در خدمت سیل زدگان باشند.

وی با اشاره به تبعات روحی سیل گفت: تلاش کردیم تا در یک برنامه طولانی مدت شاهد حضور طلبه‌های خواهر در کنار سیل زدگان باشیم.

مدیر حوزه های علمیه خواهران بیان داشت: اساتید، طلاب و گروه‌های جهادی که درگیر سیل هستند از لحاظ مسائل آموزشی نگرانی نداشته باشند و در این باره تصمیمات کلان کشوری برای شان در نظر گرفته می‌شود.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه طبق گفته مسؤولان حوزه خواهران خوزستان، طلبه‌های خواهر استان برای اعزام به کمپ‌ها و اردوگاه‌های اسکان سیل زدگان و اقشار آسیب دیده کافی هستند، تصریح کرد: برای خدمت رسانی بهتر ۲ ستاد تأسیس شد که در این باره یک ستاد در اندیمشک و یک ستاد در اهواز تشکیل گردید همچنین بنا شد ستاد پشتیبان برای مسائل فرهنگی و فکری در قم تشکیل شود تا اگر طلبه‌ها در مشاوره‌ها و پیگیری‌ها با برخی سؤالات مواجه شوند، بتوانند از نظریات متخصصان ستاد بهره ببرند./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات