۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۴
کد خبر: ۶۰۹۱۴۵
امام جمعه موقت بیرجند:

مقاومت قدرتمندترین سلاح برای مبارزه با استکبار جهانی است

مقاومت قدرتمندترین سلاح برای مبارزه با استکبار جهانی است
حجت الاسلام نوفرستی گفت: مقاومت قدرتمندترین سلاح برای مبارزه با استکبار جهانی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی، امام جمعه موقت بیرجند ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه اظهار داشت: در فرهنگ دینی ما بر مبارزه با طاغوت تاکید شده و حکومت غیر از خدا نیز از دیدگاه خدا طاغوت است.

وی با بیان اینکه برای مبارزه با طاغوت نباید از آن‌ها یاری بخواهیم و به آن‌ها تکیه کنیم، گفت: مردم باید برای نیازهای اجتماعی، قضایی و سیاسی به فقهای جامع الشرایط مراجعه کنند.

امام جمعه موقت بیرجند افزود: ایمان و عمل صالح برای انسان محبوبیت در میان مردم ایجاد می‌کند و اگر محبوبیت ما در بین مردم کم شد باید در خود آن را تحلیل کنیم.

حجت الاسلام نوفرستی، مقاومت را قدرتمندترین سلاح برای مبارزه با استکبار جهانی دانست و تصریح کرد: امام خمینی(ره) در اسلام ذوب شده بود و امروز انقلاب اسلامی به جهان گسترش یافته و محبت مردم به امام راحل یک محبت الهی بوده است.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) شجاعت، ظلم ستیزی، تقوا، عدالت خواهی، مجاهدت و صداقت داشته است، ادامه داد: این خصوصیات ایشان نشان از تجسم عمل صالح است.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه عشق و محبت به امام راحل تنها مختص به ایران نبود بلکه در سراسر جهان توسعه یافته است، خاطرنشان کرد: امام راحل در مقابل دشمنان ایستادگی و مقاومت داشتند و امروز نیز تفکر امام راحل گسترش یافته و استکبار جهانی در حال افول است.

حجت الاسلام نوفرستی اظهار کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند باید مواجهه ما با دشمنان و مسائل شجاعانه باشد نه مرعوبانه، امیدوارانه باشد نه مأیوسانه و مبتکرانه باشد نه منفعلانه و عاقلانه باشد نه هیجانی و احساساتی./9314/پ202/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات