پانزده امام جمعه جدید منصوب شدند
خبرگزاری رسا ـ در احکامی جداگانه از سوی رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه سراسر کشور پانزده امام جمعه جدید منصوب شدند.

به گزارش خبرگزاری رسا، در احکامی که از سوی حجت الاسلام سید رضا تقوی، رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه سراسر کشور صادر شد حجج اسلام محمد شریفی به عنوان امامجمعه هاغی قصرشیرین(کرمانشاه) عباس صالح نیا، امام جمعه کوهبنان(کرمان) عبدالله اسماعیلی،محمود آباد( مازنداران) حسین معتمدی فر، میناب(هرمزگان) محمد علی ارزنده، تویسرکان( همدان)، علی زادسر،اسدآباد( همدان)، مهدی محمدی پور، چوئبده(خوزستان)، علی زعیم، صغاد(فارس)، حسن ابراهیمی،کیارشلمزار(چهارمحال بختیاری)، مهدی بهرمند،منوجان(کرمان)، ناصر فطرس بروجردی،صدرا(فارس)، محسن رفیعی، دهق( اصفهان)، ابوالقاسم آرمی، قمصر( کاشان)، محمد حسن مرادی، بخش های دراک گویم(فارس)، علیرضا سرحدی، ورنامخواست( اصفهان) و وحید مهری به عنوان امام جمعه فاریاب( کرمان) برای مدت سه سال منصوب شدند.
در ضمن مراسم معارفه این امامان جمعه ، این هفته همزمان با مراسم معنوی نماز جمعه با حضور مردم ، مسؤولان منطقهای و نمایندگان شورای سیاستگذاری ائمه جمعه برگزار می شود./ د102
ارسال نظرات